OFF

Nem gondolom, hogy túl gyakran szükség lenne egy olyan bejegyzésre, ahol nekem lehetne szegezni mindenféle kérdést, de talán jól jön egy ilyen kiemelt bejegyzés. Ide lehet írni nekem mindenféle kommentet. Például, hogy ugyan mikor óhajtok már írni XY sorozatról, vagy filmről, amit a filmes naplóm szerint már régen megnéztem.

Szóval ide bármilyen blogot érintő témában lehet irkálni. A bejegyzés megy ki az oldalsávba, így mindig könnyen elérhető lesz.

Frissítés: Itt nyugodtan lehet szidni anyukámat is, legalább röhög majd egy jót. 🙂

Kategória: blog | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

16 hozzászólás a(z) OFF bejegyzéshez

  1. Csiki szerint:

    Fringe?

  2. Desmond Wallace szerint:

    Még mindig nem néztem meg az utóbbi 2-3 részt.

  3. RaveAir szerint:

    Régen volt már fordítóval készített interjú.
    Ide vonatkozóan engem különben mindig az érdekelt, hogy miképpen lesz adott sorozathoz angol felirat, illetve, hogy miért van, amikor mégsincsen. És ilyenkor miért csak valami 3. nyelv van meg?
    (Korábban volt, hogy fordítottam sorozatot, csak soha nem tudtam végül honnan terem hozzá az időzített .srt).

  4. Benjy szerint:

    PoIról mostanában nem írtál.

  5. Desmond Wallace szerint:

    @RaveAir Na igen, kb. fél éve tervezem a következőt. Azt is tudom, hogy ki lenne az új interjúalany, csak még nem vettem fel vele a kapcsolatot.

    @Benjy Az utóbbi részek nem igazán jöttek be, így nem írtam róluk. A legújabbat meg még nem látta, de mire megnézem, már szerintem aktualitását veszti a bejegyzés.

  6. Kakaó szerint:

    Ha már off, akkor egy kis off. Nemsokára bemutatják az E21est (F1 – Lotus). Matt LeBlanc kérdezte Kimit az új autóról. Szerintem zseniális. 😀

  7. Desmond Wallace szerint:

    Gőzöm sincs, hogy miről beszélsz. 🙂

  8. Kakaó szerint:

    Ja tényleg a link lemaradt. 🙂

  9. Lengabor szerint:

    Nem is tudtam, hogy van OFF posztod is. 😀
    Anno a nagy felháborodás miatt (a Mandiner osztotta meg, jól lemínuszolták) és az igazságérzetem miatt megírtam a cikk folytatását, ami a szennycsatornákról és a másik nézőpontról szólt: http://musorvizio.blog.hu/2014/01/04/szennycsatornak_es_nezoi_hozzaallas_avagy_az_erem_masik_oldala_irta_lengabor
    Ez kevesebbeket érdekelt, de nem izgatott.

    • Flanker szerint:

      A Mandineres kommentek olvasasa egyenerteku a sajtreszelovel torteno onkielegites elmenyevel 🙂

      • Lengabor szerint:

        Hehe. Egyébként nyilván ezt a cikket is a saját szempontom szerint írtam meg akkoriban, persze azért objektív alapon. Azóta viszont egyesek, akiket itt nem nevezek meg, eljutottak oda, hogy az ORTT korszak mennyire fasza volt, meg különben is 2010 óta tart a mélyrepülés a televíziózás világában, illetve annak egy bizonyos szegmensében. Ez utóbbi egyébként nem cáfolható meg egyértelműen, de hogy valaki a jelenből az amúgy tényleg szar múltat felmagasztalja, az azért vicces. Akkortájt azokat utálta mindenki.
        De amúgy sem tartom sokra az ilyen véleményt, mert aki írta, az még azt is bebizonyítaná, hogy amit ma közutálat övez a szánalmas vergődése és kimúlása miatt, az volt az igazán zseniális. Kb. egyedül van a véleményével az országban, de mindegy.
        Áh, tényleg nem beszélek ezekről, de amikor az ember több szubkultúra “prominens” képviselőit is megismeri, akkor mindig rájön, hogy mennyi hülye van az interneten. És nyilván a való világban is. Akik persze a másikat tartják hülyének, szóval ez egy ördögi kör. De az igazán bicskanyitogató, hogy pont az ILYENEK beszélnek arról, hogy nincs összefogás, mindenki önző, ezért nem jutunk sehova és egyebek, mikor ők maguk sem különbek semmivel és ugyanazt a bomlasztó magatartást képviselik, csak nyakon öntve némi felsőbbrendűségi tudattal.
        Vicc ez az ország és a társadalma. Tisztelet a kivételnek.

  10. Desmond Wallace szerint:

    Pedig ott van a link az oldalsávban. 🙂

  11. Desmond Wallace szerint:

    Én még nem mondtam le az országról, de tény, hogy rengeteg a hülye.
    Azt a mentalistás pedig nagyon rühellem, hogy “te is lopnál, ha ugyanolyan pozícióban lennél”.

  12. Desmond Wallace szerint:

    mrtranlehuy: Nem biztos, hogy rám kell hallgatni, mert én a technikai részéhez nem nagyon értek. Az biztos, hogy fontos a testmagasság. A boltban meg tudják mondani, hogy neked melyik váz lenne a legalkalmasabb. Én a Krosst választanám, de ebben az árkategóriában már mindegyik jó.

  13. Desmond Wallace szerint:

    TESZT
    Vacakol a blogmotor.
    Néha csak idővel jelennek meg a friss kommentek.
    Én látom őket, de itt nem tűnnek fel új kommentként.

Vélemény, hozzászólás?

