Az elmúlt negyedév legjobb filmje

A “Mi volt a hónap legjobb filmje?” rovat már tavaly éve elején befuccsolt, de most egy különkiadással visszatér hozzátok. Én az éven eddig nem sok filmet láttam, így külön érdekes lehet számomra, hogy hogyan vélekedtek az elmúlt három hónap filmterméséről. A kérdés egyszerű:

Melyik volt az elmúlt negyedév legjobb filmje?

Ha nem nagy gond, akkor csak egy filmet válasszatok, és ha rövid indoklást is írtok, annak különösen fogok örülni. Tiétek a pálya!

Reklámok
Kategória: A hónap filmje
Címke:
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

5 hozzászólás a(z) Az elmúlt negyedév legjobb filmje bejegyzéshez

  1. Messor On Kryel szerint:

    Mad Max: Fury Road.
    Totális akcióorgia, tömör, velős jelenetek, kiváló kaszkadőrmunka és hamisítatlan apokalipszis hangulat. 9/10.
    Ha ez nem lett volna, akkor az Interstellar lett volna a befutó.

  2. Skate szerint:

    Whiplash – Sportfilm a dobolásról, így is lehetne jellemezni röviden. Nagyon erőteljes, lüketető atmoszféra. 9/10. J.K. Simmons alakítása meg elsöprő benne. Nem véletlenül kapott érte Oscar díjat.

  3. Csiki szerint:

    Ez így durvább kérdés, mint gondoltam… 😀 Az elmúlt negyedévben néztem meg a Whiplasht, Theory of Everythinget, az Imitation Game-et, Birdman-t, Mad Max-JW kombót… Ezeket mind élveztem… Az igazat megvallva nem hiszem, hogy kitudnék egyet választani közülük…

  4. Flanker szerint:

    Összesen 4 filmet láttam, ebből 3 is pályázhatna, de a győztes az Avengers: Age of Ultron

  5. jersey szerint:

    Sajnálatos, de csak két filmre jutottam el ebben a negyedévben: Liza, a rókatündér és Avengers: Age of Ultron. Mivel utóbbi már kapott szavazatot, így én Lizára voksolok 🙂

Vélemény, hozzászólás?

