Jessica Alba

A statisztikák alapján ő nem igazán kedvelt a köreitekben, de szerintem ő az egyik legszebb nő Hollywoodban. Ismét érkezett róla pár friss fotó. Legközelebb a The Veil című horrorban láthatjuk.

jessica-alba-in-edit-magazine-november-2015-issue_1

jessica-alba-in-edit-magazine-november-2015-issue_2 jessica-alba-in-edit-magazine-november-2015-issue_5 jessica-alba-in-edit-magazine-november-2015-issue_6 jessica-alba-in-edit-magazine-november-2015-issue_8 jessica-alba-in-edit-magazine-november-2015-issue_9

 

Reklámok
Kategória: mozilányok
Címke:
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

4 hozzászólás a(z) Jessica Alba bejegyzéshez

  1. csiki1991 szerint:

    Én mondjuk bírom, bár nem tudom mikor láttam utoljára értékelhető filmben… Mindenesetre nekem ez a kedvenc gif-em róla 😀
    http://9gag.com/gag/aQpwR08

  2. Skate szerint:

    Nagyon kedvelem. Vele még akármilyen vackot is képes vagyok végig nézni. Szívesen látnám viszont egy Dark Angel féle sorozatban ismét. 🙂

  3. Flanker szerint:

    Csinos, szép, szexi de tucatjával van szebb 🙂

  4. Wolfeone szerint:

    Scarlett Johansson után nekem ő a kedvencem. Igazából számomra ő a legszebb nő Hollywoodban, csak valamiért Scarlett (a kisugárzása miatt) egy hajszálnyival jobban magával ragad. Egy vékonyka hajszállal.

Vélemény, hozzászólás?

