2324 km

Ugyan novemberben is voltak még olyan időszakok, amelyek alkalmasak lettek volna kisebb biciklitúrákra, csak éppen a szabadidővel nem álltam túl jól, a korai sötétedés miatt pedig eleve korlátozottabbak ilyenkor a lehetőségeim.

2324

Szóval véget ért az idei biciklis szezon, és összeszámoltam a 2015-ös túratávokat. Idén 2324 kilométert bringáztam, ha csak a túrákat számolom. Továbbra is csak a 20 km feletti távokat számolom, mivel ennél rövidebb távon még a gumikat se lehet bemelegíteni.

Tavaly egyébként 2568 km lett az össztáv, tehát most nem sikerült felülmúlnom önmagamat, ami azért egy kicsit bosszant. Hiába tekertem júliusban 820 km-t, aztán ilyen-olyan okokból kifolyólag, biciklis szempontból nem sikerült olyan jól se az augusztus, se az október. 35 fokban már nekem se volt kedvem elindulni egy 100-150 km-es túrára. Ez van.

Nem vagyok tehát teljesen elégedett ezzel a 2324 km-rel, jövőre mindenképpen felfelé kell elindulnom, és minimum 2600 km a 2016-os tervem.

Reklámok
Kategória: sport
Címke:
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

