Ezeket még látni kell!

Van pár olyan sorozat és film, amit még mindenképpen szeretnék pótolni decemberben, de valószínűleg ennek a listának csak a töredékére lesz időm a következő hetekben.

A sorozatok közül még időt szeretnék szakítani a Fargo 2. évadára, a Les Revenants 2. évadára. Aztán ott van a Jessica Jones, a Man in the High Castle  és a Mr. Robot is, amelyekből ugyan még egy percet sem láttam, de sokan dicsérik őket.

Vannak még felhalmozódott epizódjaim is. Ezekről a sorozatokról lenne szó:

Hannibal: A 3. évad utolsó két részét még nem néztem meg.

Limitless: Leragadtam az 1×03-nál.

Munkaügyek: Megakadtam az 5×04-nél.

Supernatural: Leragadtam a 11×04-nél.

Blindspot: Leragadtam az 1×06-nál.

The Player: Az utolsó két részt még nem láttam.

Szerencsére most lepihentek a zombik (The Walking Dead), az északi nyomozók (Bron/Broen), valamint az utolsó királyság (The Last Kingdom) és Gotham városa is felfüggesztette az újabb kalandokat, így talán lesz időm pótolni az elmaradásokat. A filmes listát pedig a Bővebben mögött találjátok.

Parkoló
Birdman
Kódjátszma
Whiplash
Hamupipőke
A Lazarus-hatás
Bazi nagy francia lagzik
Jurassic World
Saul fia
A Hangya
Mission: Impossible – Titkos nemzet
Az ajándék
Az U.N.C.L.E. embere
Vakáció
Víkend
Everest
Bíborhegy
Mélyütés
Veszettek
Libabőr
Maggie
Knock Knock
Tales of Halloween

Kategória: film, sorozat
Címke: ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

2 hozzászólás a(z) Ezeket még látni kell! bejegyzéshez

  1. Citromgróf szerint:

    Pont az évad két legjobb részét hagytad ki a Hanniballal, mindenképp elsőként pótold!! 🙂

    A Mr. Robot összességében jó sorozat, de. Sajnos az első két rész elhúzta a mézesmadzagot, ha azt az irányt folytatták volna, 10/10 a sorozat kérdés nélkül, viszont a közepe az elég langyos lett a sorozatnak, már-már kaszaszintig mentek a dolgok. De, a vége megint jó lett, nem olyan jó mint az első két rész, de jó lett. Úgyhogy egy tanács, mindenképp nézd végig az egész évadot, mert megéri a közepét “végigszenvedni”.

    A Fargo 2. évadjával megvárom, míg kijön az összes rész, nagyon el vagyok vele maradva én is, csak az évadnyitó részt láttam, de nem azért maradtam el vele, mert rossz lett volna. 🙂 Ahogy a Jessica Jones és a Man in the High Castle is várat még magára egy ideig, pedig már azokat is nézném. 😦

    Gotham félévadkritika lesz? Egészen elképesztő, mennyire jó lett a második évad az elsőhöz képest. Ugyanakkor most volt egy Flash-Arrow crossover, ami szintén elég komolyra sikerült, jövő héten meg midseason final lesz. Sajnos elcsíptem egy spoileres képet, így nagy meglepetés nem fog érni – már ha az van a képen, amire gondolok… -, jó húzásnak tartom.

Vélemény, hozzászólás?

