Magyar tévés hírek

2015 végén – a karácsonyi filmek mellett – lesz még pár érdekesség a magyar csatornák kínálatában.

  • Nem meglepő, hogy téli szünetet tart a Válótársak hiszen szenteste és szilveszterkor nem lehetünk újabb lepedőakrobatika szemtanúi. Az 1×07 majd január 7-én kerül műsorra.
  • Szerdán lement a Dunán a Munkaügyek 5×12, és még nem sikerült kiderítenem, hogy lesz-e tavaszi folytatás. A nézettség nem túl fényes, de a forgatás mindig nyáron van, így ha elkészült a szokásos 24 rész, akkor tavasszal biztosan műsorra tűzi a folytatás a csatorna. A 6. évadra már nem vennék mérget. Egyébként december 21-től ismételni kezdi az 5. évadot az M2.
  • December 14-én mutatja be a Duna a Janust. Erről bővebben itt írtam.
  • December 17-én – egy Gasztroanygal-különkiadással – búcsúzik 2015-től a Maradj talpon! Az biztos, hogy 2016-ban is folytatódik a népszerű vetélkedő, de a pontos visszatérés időpontja még nem ismert.
  • December 18-án lesz a Fölszállott a páva döntője.
  • December 19-én lesz a Hungary’s Got Talent döntője.
  • December 20-tól előkelőbb időpontra (18:40) költözik a Dunán A muskétások, mivel helyet cserél az elég gyengén muzsikáló Hogy volt!?-tal.
  • December 20-án indul az M2-n a Melissa és Joey 3. évada.
  • December 21-én indul az RTII-n egy új magyar sorozat, a Szérum. Itt olvashattok róla bővebben.
  • December 21-én szokatlanul előkelő időpontban láthatjuk az RTL Klubon a Totál szívást. Ez azt jelenti, hogy az évadzáró epizód 23:25-kor kezdődik a csatornán. (Kíváncsi leszek a nézettségre.)
  • Karácsony hetében nem jelentkezik új résszel az M2-n a Gyilkosság, az Egyszer volt, hol nem volt és a Párizsi helyszínelők.
  • December 23-án finálézik a TV2-n A Kocka.
  • Karácsonykor (december 24-26.) mutatja be a Film Café Az ifjú fáraót.
  • December 24-én és 25-én a Duna ismét műsorra tűzi A hegyi doktor karácsonyi különkiadását.
  • December 25-én indul az M2-n a Foo Fighters – Sonic Highways.
  • A Magyarország, szeretlek! egyelőre még nem megy téli szünetre. December 20-án és 27-én is összeméri tudását a piros és a zöld csapat.
  • December 26-án ismételni kezdi a Duna World a Kossuthkiflit. (A sorozatról itt írtam.)
  • December 27-én ér véget az HBO-n az Aranyélet első évada.
  • December 30-án mutatja be a Duna a Félvilágot. Itt láthattok hozzá egy friss tv szpotot.

Ha kihagytam volna valami lényegeset, nyugodtan kérdezzetek!

Kategória: hír
Címke: , , , , , , ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Egy hozzászólás a(z) 0ejegyzéshez

  1. Lengabor szerint:

    Ha ezek számítanak érdekességnek, bele sem merek gondolni, hogy mik lehetnek az unalmas hírek. Persze erről nem te tehetsz.
    Az egyedüli érdekesség valóban a Totál szívás évadzárójának kezdési időpontja. A hagyományos felfogás szerint ami éjfél és reggel hat óra között kerül képernyőre, annak teljesen mindegy a nézettsége, nem várnak tőle semmit. Hozzáteszem, hogy ez is csak nálunk igaz, mert például a németeknél vagy az amerikaiknál az ilyen mostoha időpontban adott műsorok is képesek korrekt nézettséget produkálni. Persze a merítési alapjuk is nagyobb. Azt viszont őszintén nem értem, hogy ettől most Kolosi mit vár. Gondolja, hogy aki 12 részt nem nézett végig a csodálatos időpontjaiban, az majd pont az évadzárót nézi meg, ahol SPOILER az egyik főellenségnek annyi lesz? VÉGE Annyira látszik itt is, hogy ahogy esik, úgy puffan a dolog. Az dicséretes, hogy egyre korábban kezdődött a sorozat, de végig éjfél előtti időpontot érdemelt volna. Persze így is jobban jár, mint A hatalom hálójában, a Vámpírnaplók vagy Az élet csajos oldala, ami Európa röheje, hogy éjjel 3 körül vetíti.

Vélemény, hozzászólás?

