Szérum 1×01: Borzalom a köbön

Ilyen rossz epizódot még nem igazán láttam, pedig azért volt már részem rossz sorozatos élményben. A Szérum a butiquehotel.hu ikertestvére is lehetne, de még annál is rosszabb. Már az gyanús volt, hogy a semmiből bukkant fel ez az új magyar sorozat, és sajnos beigazolódtak az aggályaim.

Szérum 1×01

Kezdeném azzal, hogy valami borzalmasan irritáló az utószinkron. nem is értem, hogy 2015-ben ezt hogy lehetett ezt így elbaltázni. Ettől viszont még lehetne értékelhető a végeredmény, de sajnos a Szérum minden téren elvérzett. Annyira amatőr, hogy az valami hihetetlen.

46 perces volt a pilot, de valahogy nem sikerült rájönnöm, hogy mégis miről akar szólni a Szérum. Az egész epizódot belengte valami rejtélyesség, de annyira gagyi volt a megvalósítás, hogy az már fájt. Ezt az epizódot tényleg fájdalmas volt végignézni.

Ezt a sorozatot szánták nemzetközi piacra? Nem csoda, hogy sehol nem kelt el, mert a vevők sírva szaladtak haza, hogy veszélyességi pótlékot próbáljanak kicsikarni a programigazgatótól.

Szérum 1×01

A színészeket viszont sajnálom, hogy ehhez a borzalomhoz adták az arcukat, mert ők tényleg többet érdemelnének. Mindent összevetve a Szérum valahol Az első generáció és az Űrgammák szintjén van. Nem hiszem, hogy azóta készült rosszabb sorozat Magyarországon. 1/10-nél többet nem ér ez a rejtélyes borzalom. Bízom benne, hogy minél hamarabb sikerül kitörölni az emlékezetemből. Borzalom a köbön.

Reklámok
Kategória: sorozat
Címke: ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

3 hozzászólás a(z) Szérum 1×01: Borzalom a köbön bejegyzéshez

  1. Skate szerint:

    Ebből is csak az előzetes marad meg az emlékeiben, úgy tűnik. Nem lett meghozva a kedvem hozzá.

  2. lindello szerint:

    Kb. 3 percet bírtam belőle! Minden elismerésem, hogy végig tudtál nézni egy részt! Valóban: Borzalom a köbön!

  3. Deny szerint:

    Én végignéztem, és azért korántsem ennyire szörnyű. Nekem még tetszett is valamilyen szinten, bár szerintem kicsit túl szövevényesre sikeredett, mert nem teljesen értettem meg mindent a végére. Az utószinkron néhol zavart, de meg lehetett szokni. Nem bántam meg, hogy végignéztem, mert azért elszórakoztam rajta, és mindig jó kis cliffekkel zárultak a részek, de nem tett rám maradandó benyomást. 5/10

Vélemény, hozzászólás?

