Laza január

A következő hetekben még nem sok sorozatom tér vissza, így talán lesz egy kis időm pótolni is a felhalmozott epizódokat.

Expanse 1×05

Az biztos, hogy jövő héten lesz Válótársak, visszatér a Mindenből egy van, elindul a Csak színház és semmi, új résszel támadnak az Agymenők, jön a The Expanse 1×05, és elindul a Shannara – A jövő krónikái. Ez utóbbit valószínűleg szinkronnal nézem majd, ha már a Viasat3 ilyen hamar elhozza nekünk ezt az új fantasyt.

Ez még nem olyan nagy mennyiség, így talán lesz esélyem egy kis pótlásra is. Január végén viszont újra jön a nagyüzem, hiszen visszatér a The Flash és a Supernatural. Új évaddal jelentkezik az Agent Carter és a The 100, illetve hosszú évek után visszatér az X-akták. Te mit fogsz nézni?

Kategória: sorozat
Címke: , ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

12 hozzászólás a(z) Laza január bejegyzéshez

  1. Kissur szerint:

    New Girl. Éééés ennyi. Szomorú, de elfogytak a sorozataim. Egyszerűen manapság nem nekem készítik a sorozatokat. Hol van már a 24, Szökés (amiből idén jön az 5.évad), Lost és a többi sorozat?
    Én mindig is a cselekmény-centrikus sorozatokat kedveltem, mostanában pedig inkább karakterközpontú és párbeszéd-orientált sorozatok vannak, amiket unok. Én sajnos(?) az a fajta ember vagyok, akinek el lehet adni egy sorozatot vagy filmet ha megy a lövöldözés és robbantgatás. Ha gondolkodni akarok, vagy párbeszédeket, akkor fogok egy könyvet. Ott meg a tájleírást nem szeretek, mert az meg filmen néz ki jobban. Nehéz eset vagyok na. 😀

    • Desmond Wallace szerint:

      Újak közül ott van a The Expanse. Ott nem a jó karakterek és párbeszédek, hanem az izgalmas történet dominál.
      Aztán ott a The 100 és a The Flash, ahol szintén a sztori a lényeges.

      • Kissur szerint:

        A The 100 pilotját megnéztem, nem volt rossz, csak a 40 percet hosszúnak éreztem. A Flash 1.évadával eljutottam a 12.részig, de kezdem ott is azt érezni, hogy sok a 40 perc. A The Expanse-ról még nem hallottam, majd bepróbálom.

  2. Flanker szerint:

    Amikor visszatér (elromlott a sorozatfigyelő appom.. 😦 ), akkor Archer és TBBT. Amúgy Fringe 5. évad pótlás. És már lejött a 24 5. évad, amivel 6,5 éve harcolok, időhiány miatt 🙂

    • Flanker szerint:

      És persze a főő prioritás az NFL rájátszás januárban.

    • csiki1991 szerint:

      Csak nem TVShowFavs? 😀 Mert ha igen, akkor nem romlott el, csak servergondjaik vannak a napokban… Hol megy, hol nem… 🙂 Írták twitteren…

      • Flanker szerint:

        Nem ez a Series Calendar, egy magyar fejlesztésű program, csak már nem frissül sajnos, asszem lelőtték az adatbázisként szolgáló oldalt..

      • csiki1991 szerint:

        Óha, nekem az kimaradt… Én rögtön ezzel a TVShowFavs-szal kezdtem, ami egész jó, csak a hazai sorozatokkal nem áll a legjobban, mert azokat külön kellene valakinek az adatbázishoz adni és nem nagyon csinálja senki… 😀

  3. Skate szerint:

    Visszatérők, amiket várok: Galavant S2, Law & Order: SVU S17 folyt, Agent Carter S2, Supernatural (11×09: végre egy jó rész volt, jöhet a folytatás, évad első fele teljesen kihagyható, kivéve 11×04), The X-Files.

    Újoncok közül érdekelhetnek: The Shannara Chronicles, Shades of Blue, Colony, Legends of Tomorrow, Mad Dogs, Outsiders.

    Jövő héten legalább 3-4 tavalyról visszamaradt pilotot megakarok nézni: The Expanse, The Last Kingdom, Okkupert, Narcos.

    Ezeket be szeretném fejezni: Ash vs Evil Dead, Penny Dreadful S2, Rogue S3, Sex and Drugs and Rock and Roll, The Big Bang Theory S9, The Affair S2, True Detective S2.

    Le szeretném darálni: Fargo S2, Hand Of God, Orange is the New Black S3, The Man in the High Castle, Luther S4, Flesh and Bone

  4. csiki1991 szerint:

    AHS-t folytatom már csak pár rész… elvileg Rebels, bár nem tudom mikor tér vissza. És előszedtem a Gyilkos számokat darálni 😀 Talán most eltudok vonatkoztatni, hogy David Krumholtz miatt halt meg Lucy a Vészhelyzetben… 😦

  5. Wolfeone szerint:

    Januárban nekem ezek térnek vissza: Shameless, The Big Bang Theory, Supernatural, X-akták, The 100, Flash, Arrow, Supergirl, Agent Carter, majd ugye utána folytatódik az Agent of SHIELD, de az már nem január.
    Ami visszatér még nekem az első negyedévben: The Walking Dead, Gotham, majd áprilisban a Banshee (azt pár napja kezdtem darálni, már csak 3 rész van hátra, utána Game of Thrones-t fogok darálni még a maradék csendesebb időszakban, de ez nekem kábé már csak két hét, addigra sok visszatérő lesz)
    Januárban újdonság, amibe belekezdek: Legends of Tomorrow
    Újdonság még az első negyedévben, ami érdekel: Vinyl és a 11/22/63

Vélemény, hozzászólás?

