Februári magyar premierek

Februárban is lesz pár érdekesebb premier a magyar csatornákon. Jön a Volt egyszer két Németország az RTL Klubra, a FilmBox elhozza nekünk a Texas felemelkedése című minisorozatot, az AMC-re jön a Fargo 2. évada és a Hough Laurie új sorozata, a The Night Manager.

TWD S6 feb

Ezzel viszont még nincs vége, mivel újra harapnak a zombik, a Cool pedig újabb krimivel (Roosewood) erősíti az amúgy sem gyenge krimiportfólióját. Ha nem hagytam ki semmit, akkor ezekre a premierekre számíthatunk a következő hetekben:

február 2. Modern család 7×01, HBO Comedy
február 3. No Limit 1×01, Duna – országos premier
február 4. Volt egyszer két Németország 1×01-02, RTL Klub (ajánló)
február 4. Legends – Beépülve 2. évad, Fox (ajánló)
február 6. Félelem 1. évad, FilmBox Plus
február 6. Texas felemelkedése, FilmBox Premium (ajánló)
február 7. Állatok 1. évad, HBO
február 8. Fargo 2×01-02, AMC (előzetes)
február 8. Dr. Csont 10×08, RTL Klub
február 9. Alpesi őrjárat 1×01, Duna – országos premier
február 11. Tappancs, a mesterdetektív 1×01, Duna – országos premier
február 15. The Walking Dead 6×09, FOX (ajánló)
február 15. Bakelit 1×01, HBO (feliratos)
február 22. The Night Manager 1. évad, AMC
február 22. Csajok 5. évad, HBO
február 22. Együttlét 2. évad, HBO
február 22. Rosewood 1×01, Cool (ajánló)

Kategória: tv
Címke:
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

11 hozzászólás a(z) Februári magyar premierek bejegyzéshez

  1. Robetson fan 26 szerint:

    Mikor lesz végre Cobra11 új részek magyarúl?

    • Desmond Wallace szerint:

      Szerintem A szállító után. Nem tudom, hogy ennek hány részes a 2. évada.

      • Robetson fan 26 szerint:

        Nézem az előztest de szerintem három-négy rész és vége az évadnak.
        De nem csak ők ,,lógnak” a Viasat6on nem megy a Top Gear 21ik évada aminek már tavaly nyáron lekett volna menie.Sőt a Doctor Who (Ki vagy Doki) hetedik évadjáról sincs hír…
        Ha az utobbi kettöről tudok valamit hálás lennék
        Kösz

    • Flanker szerint:

      még mindig olyan minősíthetetlenül borzalmas a Top Gear szinkronja mint volt?

      • Robetson fan 26 szerint:

        Nem! mert zseniális trió (Jakab Csaba,Epres Attila és Moser Károly).Tán sztárvendégeknél van egy kis bibi am úgy ütős (pl.:Matt Smithnek úgyan az a hangja,mint a DWben estleg Matt Lablanc is totál hidegrázás!!!)

  2. Flanker szerint:

    A Night Manager igencsak várós, na persze nem szinkronnal.

    • Skate szerint:

      Még az X-akták limitált évadját is eredetiben nézem, míg az eddigi összes részt/filmet előtte szinkronosan láttam.

      Night Manager kötelező nézni való lesz, viszont tényleg, szigorúan angolul. Vinyl szinkronja viszont eléggé bejön, lehet Scorsese új sorozatát úgy fogom végignézni majd, esetleg nem férne bele a programomba közvetlen premier után a figyelemmel követése.

      • Flanker szerint:

        Hugh Laurie hangját 8 év House alatt annyira megszoktam hogy, Kulkát mélységesen elismerve, szóba se jön nálam a szinkron.

      • Skate szerint:

        Én csak az ötödik évadtól kezdtem eredeti nyelven nézni a House-t. Nem csak Hugh Laurie esetében, hanem szinte minden ismertebb sorozatszínészt eredeti hangjával szeretem hallgatni én is, kivéve a régebbi sorozatok esettében (’80-as, ’90-es években készülteknél).

  3. Vero szerint:

    Én is várom a Night Managert szintén szigorúan angolul.
    90-es évek sorozatait én is magyarul szoktam nézni 🙂 vagyis a szitkomokat.

  4. Desmond Wallace szerint:

    Vallomás következik. Én nem várom a Night Managert (még egy képkockát se láttam belőle), és ha nézni fogom, elég valószínű, hogy a szinkronos verziót választom, ha már nálunk hamarabb lesz a premier.

Vélemény, hozzászólás?

