Röviden: Csak színház és más semmi 1×05

A premier óta nem írtam a sorozatról, és ennek egy oka van: túl sok benne a romantika. Ezek a szerelmi szálak engem nem igazán érdekelnek, és az főleg nem tetszik, ha egy sorozatban ezek a történet fölé nőnek. Nyilván ez egyéni probléma, mert biztosan sokan pont fordítva vannak ezzel.

Csak színház és más semmi 1×05 02

A Csak színház és más semmi esetében a romantika sokszor a poénok rovására megy, és ezek a szituációk többnyire a kliségyárból kerültek a képernyőre. Az 1×05-ben viszont jobban bántak az arányokkal, és meg kell mondanom, eddig ezen az epizódon szórakoztam a legjobban.

Továbbra is jelen volt ugyan a romantika, mert a Csak színház romantikus komédia, és így elengedhetetlen, hogy kialakuljon néhány karakter között a vonzalom. Most viszont több volt a vicces szituáció, amely emelte az epizód fényét. Sajnos a figurák közül egyik se nőtt a szívemhez, de a színészeket nem érheti kritika, mivel mindannyian jó alakítást nyújtanak.

Csak színház és más semmi 1×05 01

Vasárnap jön a finálé, és most már én is kíváncsi vagyok a végjátékra. Ez az epizód, mivel most a humor kellőképpen ellensúlyozta a romantikát, megérdemel tőlem egy 7/10-et. Ez azért is nagy szó, mert az előző két rész nem igazán hozott lázba, és már kezdtem magamban temetni a Csak színház és más semmit.

Kategória: sorozat
Címke:
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

