Mit néznek a gyerekeid?

Tavaly már kérdeztem, hogy “Mit néznek a szüleid?“, most pedig jöjjön a fiatalabb generáció! Biztosan tudom, hogy vannak szülők is az olvasóim között, így talán akad majd egy-két válasz az alábbi kérdésre:

Mit néznek a gyerekeid?

Természetesen továbbra is a sorozatok állnak a kérdés középpontjában. Éjjel-nappal Budapest, Barátok közt, The Walking Dead, Violetta? Kíváncsian várom a válaszokat.

Reklámok
Kategória: kérdés
Címke:
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

8 hozzászólás a(z) Mit néznek a gyerekeid? bejegyzéshez

  1. hajnicka szerint:

    Az én gyerekem 25 éves és lány. Képregény függő. Elég sok sorozatot néz. Régebben voltak átfedések köztünk de mostanában eléggé különbözünk 🙂 Naponta össze tudunk veszni, hogy én minden sz@rt megnézek ( Shadowhunters, és tsai ) de bezzeg a Hannibalt nem. Fújjjj 🙂 Szereti a horrort / túlságosan is/ de pl. a Walking deadet első évadnál abba hagyta úgy megviselte az egyik karakter halála. A film mániát szerintem tőlem örökölte, viszont én teljesen “ponyva” imádó vagyok. Nem szeretem az igaz történeteket, a művész illetve Oscar díjas alkotásokat. Annak idején a Nickeloeon összes marha rajzfilmjét végig asszisztáltam vele na meg a Gilmor Girls-t!!!
    Egyszóval nincs olyan sorozat amibe bele ne nézett volna van ne lenne ilyen-olyan véleménye.

  2. Flanker szerint:

    Saját gyerek hiján egy 6,5 és egy 7,5 éves ismerős gyerekről tudok beszélni, ők a gyerekcsatornákat ezerrel.
    Szombaton pedig a Deadpoolon ült mellettem egy 10 év forma kisfiú a szüleivel, állítólag velük bemehet a 16-s filmre is.

    • androsama szerint:

      Ha a szülőkkel nézi, akkor rendben. Én is néztem anno ennyi idősen (meg fiatalabban is) felnőtt filmeket, mégsem lett belőlem tömeggyilkos. Jó, én is szigorúan, csak szülői felügyelettel tekinthettem meg ilyesmit. Testvéreim dettó.

      • Flanker szerint:

        én se mondtam hogy baj 🙂

      • androsama szerint:

        Tudom. Csak vannak olyanok, akik ez után a hozzászólásom után már keresztre feszítettek volna. XD

  3. jersey szerint:

    A nővérem 13 éves lánya nagy OUAT rajongó.
    7-8 éves korosztályt is elég jól ismerem (szakmai ártalom), a fiúknál leginkább a SW és Marvel mesék illetve filmek egyaránt menők, a lányoknál pedig a Monster High, bár az utóbbi egy évben hál’ istennek csökkeni látszik a lelkesedés, Violetta népszerűsége viszont töretlen.

  4. Lindello szerint:

    Lány: Csajok, Broad City, Rectify
    Fiú: Trónok harca, Walking Dead
    Mindkettő 20+!

Vélemény, hozzászólás?

