Sétáló agyhalottak

Ha szeretnétek látni egy jó zombifilmparódiát, akkor ne a Sétáló agyhalottakat válasszátok. A The Walking Dead, a Zombieland és az Eleven testek ihlette meg a film alkotóit, majd mixelték ezt a három alkotást ebben az elcseszett paródiában. A minőségről már tíz perc után meggyőződhet a néző, és utána ki is kapcsolja ezt a harmatgyenge alkotást, ha jót akar magának.

Sétáló agyhalottak

Én nem így tettem, és végignéztem a Sétáló agyhalottakat, ami lehet, hogy nem is embereknek, hanem zombiknak készült. Ki tudja? Lehetséges, hogy két belezés között ők szórakoztatónak tartanák ezt a filmet.

Színészi játékról itt nem igen lehet beszélni. Egyedül a zombikat tudnám dicsérni, mert ők legalább hozták a kötelező szintet. A forgatókönyv és a rendezés borzalmas fércmunka, a végeredmény pedig igazi kontármunka.

Sétáló agyhalottak

Lehet jó paródiát készíteni, ott van például a Horrorra akadva, de itt az alkotók nagyon nem éreztek rá a dologra, és csak kínos poénokra futotta tőlük ebben szűk másfél órában. Komolyan mondom, hogy ne nézzétek meg! Persze láttam már ennél rosszabb filmet is, de 2016-ban eddig ez volt a negatív csúcs. Értékelésem: 30%

Kategória: film
Címke: ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Egy hozzászólás a(z) 0ejegyzéshez

  1. Flanker szerint:

    Ha zombi paródia, akkor nyilván Shaun of the Dead 🙂 Azon szétröhögtem magam még úgy is hogy zombis filmet alig láttam.

Vélemény, hozzászólás?

