The Player 1. évad

Mindössze 9 részes volt a The Player 1. évada (hamarosan jön az AXN-re), és nagyon valószínű, hogy ennél több részt már nem is kapunk belőle. Sajnos az amerikai nézők nem értékelték ezt az új akciósorozatot.

The Player 1×09

Philip Winchester már rutinból hozza az akcióhőst, és ez a szerep jól is állt neki. Wesley Snipes csak asszisztált neki a sorozatban, de az biztos, hogy jól alakította a kemény főnököt. Charity Wakefield játékára szintén nem lehet panaszom, szóval a színészek rendben voltak.

Ugyanezt tudom elmondani az akciójelenetekről is, amelyek kellő feszültséget tartalmaztak. Sajnos a sztorival már nem vagyok ennyire elégedett. A kliséken nem nagyon tudtak túllépni az írók, az évad eleji könnyedség pedig elveszett valahol az “Alex keresi a feleségét” történetszál közben.

The Player 1×09

A finálén erősen érződött, hogy kutyafuttában rakták össze, hiszen valahol a 30. perc tájékán gyorsan kezdték lezárni a szálakat. Kaptunk ugyan egy cliffhangert, de ez se volt túl eredeti. Nagy kár, hogy a betervezett négy rész már nem készülhetett el! Akkor talán egységesebb lett volna ez az évad, de így se bántam meg, hogy beneveztem erre a játékra.

The Player 1×09

Vannak olyan sorozatok, amelyek a gyenge minőség dacára évekig elélnek, és vannak olyanok, amelyekben lenne potenciál, csak éppen nem találkozik az amerikai nézők ízlésével. A The Player az utóbbi kategóriába tartozik. Részemről 6,5/10 jár erre a rövidke évadra. Aki szereti az agykikapcsolós akciót, annak ajánlom ezt a sorozatot.

Kategória: sorozat
Címke: ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

3 hozzászólás a(z) The Player 1. évad bejegyzéshez

  1. Flanker szerint:

    Én ennél jobban élveztem, szerintem könnyebben léptem át a kétségtelenül meglévő hibákon. Mondjuk a két főszereplő nélkül valószínű el se kezdtem volna. Nagyon fáj a kaszája.

  2. Skate szerint:

    Kellemes kis sorozat volt. Ezt tényleg el lehetett volna nézegetni még évekig. Charity Wakefield-ről meg szívesen látnék egy sorozatlányos összeállítást a jövőben az oldalon. 🙂

Vélemény, hozzászólás?

