Fábry: 2016. április 7.

Nem vagyok a műsor rendszeres nézője, és nem is nagyon tudom, hogy pillanatnyilag hanyadik évad fut belőle a Dunán, de most a vendégek miatt én is ott voltam a nézők között.

Fábry 2016 április

A dizájn centerben ezúttal Kőhalmi Zoltán mutatta be a gyerekkori játékait, majd jött Boros Misi, aki 2014-ben a Virtuózokkal vált ismertté. Sokszor érte az utóbbi években az a kritika Fábry Sándort, hogy nem hagyja szóhoz jutni a vendégeit, de itt én ennek most nem láttam nyomát.

Fábry 2016 április

Ugyanez vonatkozik a Szabó Erikával folytatott beszélgetésre is. Leginkább miatta néztem meg a műsort, mivel már elég régen hallottam a Barátok közt egykori üdvöskéjéről. Legutóbb az Üvegtigris 3-ban láttam, azóta viszont eltűnt a képernyőről. Nem lenne egy utolsó dolog, ha a közeljövőben szerepet kapna valamelyik heti magyar sorozatban. A Bővebben mögött még róla láthattok bár kiragadott képet a műsorból.

Fábry 2016 április 03 Fábry 2016 április 04 Fábry 2016 április 05 Fábry 2016 április 06

Kategória: tv
Címke:
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

