Köztévés hírek

Az elmúlt napokban feltettem pár kérdést az MTVA Sajtóosztályának, amelyekre választ is kaptam. Konkrét premierdátumok ugyan nincsenek, de az alábbi infók alapján azért már lehet tájékozódni.

  • Június elején indul a Szerelemben, háborúban, amelyet tavaly két rész után takarított el az RTL Klub.
  • Augusztus végéig lesz látható a Dunán az Erdészház Falkenauban, és ez azt jelenti, hogy az első hét évadot adja le a csatorna. A folytatás egyelőre nincs tervben.
  • Lesz második évad a Csak színház és más semmiből.
  • Még nem dőlt el, hogy mikor kerül műsorra a Poldark.
  • Valószínűleg ősszel már tényleg elindul a Kártyavár, amelyet kiemelt sorozatként kezel majd az MTVA.
  • Valószínűleg ősszel jön a Don Matteo 10. évada.
  • A hegyi doktor – Újra rendel 8. évadát még nem vásárolta meg az MTVA.

Ha valamire nem kérdeztem rá, akkor jelezzétek, és pótolom a mulasztásomat.

Reklámok
Kategória: hír
Címke: ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

6 hozzászólás a(z) Köztévés hírek bejegyzéshez

  1. -T szerint:

    A Csak színház és más semminek nagyon örülök!!!

    • Flanker szerint:

      Ősszel?
      Végül is nem baj hogy nem nyáron sütik el, de már réges-régen el kellett volna indítani. Lehet “odafent” félnek tőle? Csak nem hülyék ENNYIRE..

  2. vt szerint:

    A szerelemben, háborúban az napiban fog menni nem tudod? Mondjuk úgy elég hamar kifutna…

  3. vt szerint:

    Na én is a Virtuózok helyére gondoltam! Mert a Hegyi doki ég tart. Meg én se tenném be napiba .

Vélemény, hozzászólás?

