Csak négy új epizód

Nagyjából lezajlottak a finálék, így jövő héten már csak négy friss epizód (Trónok harca 6×06, Person of Interest 5×09-10, Outlander 2×09 ) vár rám, de közülük csak a Trónok harcával nem állok csehül. A finálédömping lecsengése viszont azért is jó, mert így nem növekszik tovább drasztikus módon a megnézendő epizódlistám.

Person of Interest 5×03

Person of Interest 5×03: Remek epizód volt, amelyben roppant ügyesen kapcsolták össze a múltat a jelennel.

Jelenleg ez a szám már olyan nagy, hogy nyári dara helyett csak nyári pótlásra lesz időm. Kivéve, ha kikukázok pár sorozatot. Van pár potenciális jelöltem, szóval majd kiderül a következő hetekben, hogy mi lesz velük. Az a baj, hogy túl sok a jó sorozat, így pedig nem éri meg gyengébb sorozatokat követni. Ennyi sorozatot viszont már nem bírok követni, és talán nincs is értelme.

Reklámok
Kategória: sorozat
Címke:
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

7 hozzászólás a(z) Csak négy új epizód bejegyzéshez

  1. Flanker szerint:

    A Person of Interest vedd legelőre 😉
    A sok sorozatnál 2 verzió van (saját tapasztalat, habár nálam talán 20 volt a maximum):
    1. elkaszálsz, elengedsz sorozatokat. Nyilván van olyan sorozat ahol mondjuk szeptemberig/midseasonig van időd dönteni.
    2. Erős priorizálást kell csinálnod. Ne félj sorozatokat 2-3-4 évados pihenőre elküldeni. Gyűjtöd őket, aztán majd 1x csak belekezdesz.Ez nálam szitkomnál hatékony: 2 éve nem néztem B-99-t, de mivel “kifogytam”, belekezdtem és 1 óra alatt lement 3 rész.
    +1 Szigorú újonctilalom. Tudom hogy kis hazánk legjobb sorozatblogja tagjaként, és saját blogot írva ez nagyon nehéz, de meg kell lépned. Esélytelen vagy ha folyamatosan pótolod az évi 400+ sorozatból a kiesőket..

  2. Skate szerint:

    Az évek során sokféle megoldást kipróbáltam, arra nézve, hogyan maradjak szintben a sorozataimmal. Vannak (főként országosok), amelyet a műfaj hiánypótlóként nézek főleg, mivel hasonló sincs, ami érdekelne. És akármilyen gyengék az utóbbi évadok, valami van benne, amiért még mindig nézem. Közben egy kaszálása, két másik sorozatnak adna helyet, amikre eddig nem volt időm. Szeretem a változatos műfajú, témájú sorozatokat felsorakoztatni egymás mellé, ezért se csinálok például nagy gyomlálás, abban az esetben egyedül, mikor egy sorozatnál azt látom nem érdemes több időt pazarolni rá. Egyedül a minőségibb darabokat nézném, végül azt venném észre, szimpla karakterdrámákon kívül nem nézek semmi mást, az meg elég egyhangú volna hosszútávon. Inkább maradok a megszokott tematikánál. Újoncokkal meg úgy vagyok, elsőbbséget élveznek a kábel és stream sorozatok, azért belenézek egy-egy networkös próbálkozásba is, azt érdekesnek találom.

  3. Kissur szerint:

    Örülök, hogy te bővelkedsz a sok jó sorozatban, mert én speciel maximum középszerűekkel találkozom mostanában.
    Amit nézek: Person of Interest (ez jó volt, de hát mivel jó, ezért véget ér), Supernatural (limonádénak hetente elmegy), Brooklyn 99 (csak darálva élvezem, úgyhogy félévente rászánok pár napot), New Girl (egyre alacsonyabb a színvonal, valószínűleg csak dara lesz jövőre ebből), Flash (az 1.évad után azt hittem felhozom magam, de a 2.évad nem nézeti magát), Blindspot (középnél is középszerűbb), Walking Dead (nem tudom miért nézem még), Homeland (na ez még talán jó).
    Jövőre legalább visszatér a 24 és a Szökés a két nagy favoritom. De akkor is hiányoznak a maradandó sorozatok, amik számomra készülnek. Márpedig ezek a lassú történetvezetéses szériák nem nekem valók. Több esemény kell, de jó karakterekkel (lásd Lost).

    • Desmond Wallace szerint:

      Az elmúlt hónapokból ezeket emelném ki:
      Bron/Broen 3. évad
      The Last Kingdom 1. évad
      Aranyélet 1. évad
      The Expanse 1. évad
      The 100 3. évad
      The Flash 2. évad
      Trónok harca 6. évad

      • Kissur szerint:

        Ezek közül a 100 1.évadot kezdtem el, de beleuntam kb 3-4 rész után. Trónok Harcát én nagyon akarnám szeretni (mert pár éve nagyon utáltam), de megnéztem a 2×01-et múlt héten, és azóta sem tudtam tovább folytatni. Engem ezek a lassú történetmesélős sorozatok nem kötnek le.

  4. Desmond Wallace szerint:

    A The 100 1. évada lassan indul be, de aztán rendesen halad a cselekmény, a 2. évadban pedig olyan dolgok történtek, amit tévében nem nagyon lehet látni.

    Trónok harca: Ha nem jön be, akkor nem kell erőltetni. Tényleg lassú, de néha nagyon szemét tud lenni.

Vélemény, hozzászólás?

