Felzárkózás

Van pár sorozatom, amellyel igencsak csehül állok, de most látok esélyt arra, hogy bepótoljam a lemaradásomat. A Person of Interest-ből eddig csak négy részt láttam (feliratosan nézem), az Outlander-ből pedig csak kettőt. Ezeket természetesen pótolom majd, de van még pár olyan sorozatom is, amelyből már véget ért az évad, és már nagyon szeretnék az események végére járni. Most úgy tervezem, hogy ez lesz a sorrend:

  1. Fear the Walking Dead: A 2×04-től.
  2. Slasher: Az 1×04-től.
  3. Gotham: A 2×15-től.
  4. Supernatural: A 11×21-től.
  5. Wolf Creek: Az 1×02-től.
  6. Bates Motel: A 4×02-től.
  7. Lucifer: Az 1×02-től.
  8. Vikings: A 4×06-tól.
  9. Legends of Tomorrow: Az 1×09-től.

Nagyjából ez lenne a terv a következő időszakra, aztán pedig jöhet majd a nyári dara. Közben még két pilotra is sort kell majd kerítenem, mert már nagyon kíváncsi vagyok arra, hogy mit hoztak össze az Outcast és a Preacher alkotói. Remélem, hogy a Foci-EB mellett majd ezere is jut időm!

ui: A The 100, a The Flash, a Banshee és a TBBT finálékritikák pedig szépen lassan jönnek majd. Mindegyiket láttam már, csak energiám nem volt eddig az íráshoz.

Kategória: sorozat
Címke:
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

6 hozzászólás a(z) Felzárkózás bejegyzéshez

  1. asd szerint:

    Az FTWD-t nem ajánlanám elsőnek, én már azt is megbántam hogy belekezdtem. A Preacher nagyon bejött, az Outcast viszont annyira semmilyen volt, hogy már alig emlékszem belőle valamire.

  2. Flanker szerint:

    Megértem (és olvastam a twitteren) hogy a PoI 4. része nem tetszett. De valami iszonyat jó lett a az évad, a többi rész naggyon jó, és a 100. rész pedig.. szóval ÉN ezt venném legelőre és rétre.

  3. Desmond Wallace szerint:

    Az FTWD-t félretettem, mivel a 2×04 roppant gyenge volt.
    A Gotham-et előrevettem, bár a 2×15 nem volt nagy eresztés.

  4. Desmond Wallace szerint:

    Aktuális helyzet:

    Fear the Walking Dead: a 2×04 után jegeltem.
    Gotham: már csak 3 részem van, de nem nagyon hoz lázba.
    Outlander: A 2×4-nél járok.
    Preacher: a pilot megvolt.

    A többinél nincs változás. A foci elveszi az ember szabadidejét. 🙂

  5. Flanker szerint:

    Poi 5. évada megnézve. Kiváló évad volt, hiányozni fog.
    24. 5. évad második fele végre megnézve
    B-99 2. évadból már csak pár rész van. Nem értem hogy miért fanyalogtak anno egyesek, semmi baj nincs vele
    Filmek: Sta Trek Beyond Darkness, Ant-Man.
    moziban: The Good Guys: erősen ajánlott, marhajó film.

Vélemény, hozzászólás?

