Scream 2×01

Nem volt nagy eresztés a Scream első évada, de azért kíváncsi voltam a folytatásra. Három hónap telt el az utolsó gyilkosság óta, a véres eseményeket pedig már kezdik kiheverni a túlélők, de könnyen kisakkozhatjuk, hogy a város népességének egy része még mindig nem végelgyengülésben fog elhalálozni.

Scream 2×01

Emma – mivel nehezen tudta feldolgozni a gyilkosságokat – egy időre elhagyta az otthonát. Most azonban visszatért, hogy újra normális életet éljen. Mivel a Scream 2. évada se vígjáték, így ez nem fog összejönni a leányzónak. Spoileresen folytatom.

Piper halott, de Audrey nem lehet nyugodt, mert valaki tudja, hogy neki is köze volt az előző évados eseményekhez. Vagy mégsem? Elég gáz lenne, ha az évad végén kiderülne, hogy ez az egész csak terelés volt. A nyitány egész jó volt, csak ott szúrták el a dolgot, hogy végül nem koppintották le teljesen a Sikoly 2 kezdését.

Pozitívumként értékelem az epizód hangulatát, mivel néhol tényleg megteremtődött a horror-atmoszféra, de az már annyira nem tetszett, hogy Jake kivégzését ilyen sokáig húzták. A végén azonban lecsapott a gyilkos, szóval ennek a főszereplőnek már kaszáltak. Közben Emma a rémálmait kergette, hogy egy bénácska sikollyal marasztalják a következő részre a nézőket.

Scream 2×01

Hát nem tudom. Annyira nem győzött meg a Scream 2×01, de talán én még nem nyúlok a kaszáért, és adok még pár résznyi esélyt ennek a sorozatnak. Olyan 6/10-re lőném be a kezdést, ami így pontszámügyileg egész jó, de nagyobb durranást vártam volna.

ui.: Minden rendőrt a Harmadik műszakból importálnak?

Kategória: sorozat
Címke: ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

2 hozzászólás a(z) Scream 2×01 bejegyzéshez

  1. csiki1991 szerint:

    Én csak most kezdtem el, de rögtön három részt megnéztem… Az a legnagyobb bajom, hogy a legtöbb karakter egyszerűen irritál, az meg aki meghalt, azt sajnáltam 😀 De hát ez van, lehet lábra áll még a sorozat… Viszont ez a harmadik műszakos dolog nekem bejön. A következő rendőrfőnök vajon egy ottani mentős lesz? 😀

    Emígy Desmond: Folytattad az évadot? Lesznek még írások? Azt észrevetted, hogy minden rész címe 1-1 horrorfilm címe? Ugyan a legtöbbet nem láttam, de vajon érdekelne, hogy ha valaki ismeri az “alapokat” akkor vajon vannak-e utalások a címen kívül?

Vélemény, hozzászólás?

