Pótolgatás, darálgatás

Haladok. Lassan, de csökken a felhalmozott epizód- és filmmennyiség. Hozom fel magam a Person of Interest 5. évadával, és már az 5×08-nál járok, de eddig nem jobb az összkép 7/10-nél.

Az Outlander 2. évadát szintén nézegetem, és már a 2×08-at is láttam, de az összkép itt se jobb 7/10-nél, pedig a 2×07 után már bíztam a 8/10-es folytatásban.

A Preacher is terítéken van, de három rész után itt még mindig nem indult be a sztori, és nem igazán látom, hogy mit is akarnak az alkotók. Vannak jó momentumok az epizódokban, de ez kevés.

A Dead of Summer pilotja megvolt, a véleményemet már olvashattátok róla.

Elkezdtem nézni Az élet csajos oldalát, és az első két-három rész egész élvezhető volt, de aztán csökkent a lelkesedésem. Jelenleg az 1×06-nál járok.

A következő sorozatokat szerintem már nem nézem tovább: Legends of Tomorrow, Scream. Az viszont biztos, hogy a Slasher és a Wolf Creek 1. évadának a végére járok, illetve befejezem a Supernatural, a Fear the Walking Dead és a Gotham legutóbbi évadát, és akkor utána jöhet a Mr. Robot 1. évada, illetve a többi nyári dara.

Az elmúlt pár napban három filmet is néztem, ami már hatalmas szám az elmúlt hetekhez képest. Az biztos, hogy továbbra se leszek a Star Wars rajongója. Nem volt rossz Az ébredő erő, de ez még mindig nem az én világom.

A Jurassic World viszont egy fokkal szórakoztatóbb volt, pedig nem sok jót reméltem. Néztem egy horrort is, és ez bizony A halál angyala (Sleepaway Camp) volt, és már az elején éreztem, hogy ez nem lesz túl nagy móka. Borzalmas színészi alakítások, gagyi megoldások. Lehet, hogy a 80-as években ez még hatásos volt, de azóta már eljárt a film felett az idő. A vége ugyan ütős, de ez nem menti meg a filmet.

(A Banshee és a Trónok harca fináléjáról még mindig nem írtam, és nem szeretném elintézni őket néhány sorban, de egy hosszabb íráshoz meg most nem nagyon van kedvem. Úgy érzem, hogy picit alkotói válságban vagyok.)

Kategória: film, sorozat
Címke:
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

5 hozzászólás a(z) Pótolgatás, darálgatás bejegyzéshez

  1. Kissur szerint:

    A Person of Interest első 7 része kb ennyit is ért. Aztán utána olyan indult el, ami rég volt már. 8/10 alá nem ment, de én adtam 9/10 és 10/10-et is.

  2. csiki1991 szerint:

    Mondanám, hogy Az élet csajos oldala jobb lesz, de igazából sajnos nem… 😦 Középszert hozza, de Sophie állandó tapsvihara baromi idegesítő végig…

    SW Ébredő Erő – Előző részekről mi a véleményed? Mert ha azok se jöttek be igazán, akkor nem túl meglepő, hogy ez sem… 😀

    JW – Ugye? Szerintem is baromi jó lett, én minden hülyeségen túlléptem benne, betudtam az emberi hülyeségnek, viszont a magassarkúban futás még nekem is sok volt picit 😀

  3. Desmond Wallace szerint:

    SW: A régiekért se rajongtam. Többször is láttam őket, de sose jöttem rá, hogy mi varázsolta el az embereket. Nekem ez túl sok. Túl tarkabarka a világ azokkal a fura lényekkel.

Vélemény, hozzászólás?

