Évadértékelő 7

Idén is voltak olyan sorozatok, amelyeket nem zártak a szívükbe a tévénézők, így pedig nem nézhettük hosszú éveken át a kedvencünket. Persze ezt már megszokhattuk az elmúlt években, és most sem mindegyik sorozat folytatódhat ősszel a tévében.

Melyik volt az évad legfájóbb kaszája?

Itt is maximum három címet és indoklást kérnék tőletek. Szerintem a tervezett befejezéseket ne vegyük kaszának, de a döntés a tiétek. Nekem így rögtön egy fájdalmas kasza se jut eszembe, de számítok a segítségetekre.

Legjobb finálé?

Reklámok
Kategória: évadértékelő 2015/16
Címke: ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

8 hozzászólás a(z) Évadértékelő 7 bejegyzéshez

  1. Messor On Kryel szerint:

    Igazából ez sem volt kasza, de én annak éreztem: Penny Dreadful.
    Egyébként én sem tudok most ilyet mondani szerencsére.

  2. Skate szerint:

    Konkrétumot én se tudok. Mondjuk : The Player.
    Lett volna lehetőség benne bőven.

  3. Flanker szerint:

    The Player, nem kérdés, imádtam, és még egy valamiféle normális befejezés se adatott meg neki..

  4. mrtranlehuy szerint:

    The player
    Jo kis akcio sorozat volt kitunT a tobbiek kozul

    Rush Hour

    Hiaba nem tetszett az elejen a verekedések meg mindig gagyik de szereploket megkedveltem

    Off leszek Desmond tzdom hogy sokat bringazol epp venni akarok http://www.bicyclewebshop.com/?5699,ctm-storm-2016

    http://www.bicyclewebshop.com/?2526,kross-trans-siberian-eco-2013

    Azt feltetelezem 2016-ban modernebb ujabb a cucc de akkor 2013 miert volt dragabb.
    Te melyiket venned meg varosi hasznalatra.
    Es miért?

    Koszi. Hogybigy offolok ha kell kuldok emailt csak mi a cimed?

  5. Vero szerint:

    Szerencsére komolyabb sorozatomat nem kaszálták, de a Grandfathered és a Faking Itet, ja és előtte a Findig Cartert nagyon sajnáltam/sajnálom.

  6. jersey szerint:

    Agent Carter:várható volt, hogy lesújt a kaszás, de ettől még nagyon sajnálom.

Vélemény, hozzászólás?

