Bizonyára a 2015/16-os évadban is volt pár olyan sorozat, amiben nagyot csalódtunk. Most ezek a csalódást keltő sorozatok kerülnek terítékre. Tavaly egyébként a Sleepy Hollow 2. évada “nyerte” ezt a kategóriát. A kérdés tehát a következő:
Melyik sorozat volt az elmúlt évad legnagyobb csalódása?
Maximum három sorozatot írhattok, valamint itt az indoklás is érdekesebb lehet, mint a korábbi kategóriákban. Nem feltétlenül kell csak újoncokban gondolkodni, hiszen – ahogy a korábbi példák is mutatják – egy régi kedvenc is okozhat az embernek éppen elég nagy csalódást.
1. Daredevil
2. The Walking Dead
3. Banshee
1. Gotham
2. Game of Thrones
3. Fear the Walking Dead
1. Fear the Walking Dead
2. X-akták
3. Blindspot
1) Modern család
2) Munkaügyek – IrReality Show
3) Empire
Szerencsére nem volt ilyen
Nem tudom mennyire szamithato idei szezonnak, de nalam toronymagasan a Wayward Pines 1. evada lett a befuto… 😀
Szoval a lista:
1. Wazward Pines S01
2. Game of Thrones
3. Fear the Walking Dead
1. The Walking Dead (vicckategória)
2. X-akták (a finálé összecsapottsága tényleg no comment)
3. Fear the Walking Dead (ezt el is kaszáltam, a bánat sem kíváncsi erre az unalmas nyűglődésre)
1. X-akták 10. évad ( a 3. rész annyira szörnyű volt, hogy azóta sem volt kedvem folytatni az új évadot)
2. Fargo 2. évad ( nagyon sok jót olvastam róla, leírás alapján azt hittem imádni fogom, de untam és a szereplők is semmilyenek voltak, kaszáltam. )
3. Fear the Walking Dead 2. évad ( több olyan rész is volt benne, ami nálam már nézhetetlen kategória)