Nyári sorozatok

Szerencsére nem sok olyan nyári sorozat van, ami érdekelne, így ezekkel nem annyira nehéz szinten lenni. Konkrétan négy sorozat van, ami most érdekel, és minden héten jönnek belőlük a friss részek.

Dark Matter: Talán jobb a második évad, mint az első. Egész érdekesen alakul a sztori. Az új szereplők még nem sokat tettek hozzá a történethez, de a régieket tovább árnyalják az írók, miközben tágul az univerzum. Úgy tűnik, hogy fejlődőképes a DM.

Dead of Summer: A 3. rész után egész lelkes voltam, de aztán a 4. lelombozott az érdektelen karakterizációjával. Sajnos ez a sorozat csak nyomokban tartalmaz horrort. Úgy tűnik, hogy a tévében nem igazán működik a horror.

Preacher: Alapvetően egy nagy baromságnak tartom ezt a sorozatot. Nem is igazán tudom, hogy miért néztem meg az eddigi kilenc részt. Érthetetlen. Ott van benne a lehetőség, de több sebből vérzik ez az adaptáció. Nem hiszem, hogy a finálé megváltoztatná bennem az eddig kialakult képet, de ezt az egy részt még megnézem.

Mennyei kötelék: Kellemes kis német családi sorozat. Ez engem is meglepett, mert nem nagyon szoktam német szériákat nézni, de ez meggyőzött. Kár, hogy a Duna nem teszi fel a honlapjára a részeket, mint sok más sorozat esetében, mert itt bizony lemaradtam jó pár epizódról.

Természetesen a főszerep továbbra is a pótlásé, az igazi darával még sehogy se állok, de augusztusban már tuti, hogy nekiállok a hosszú listának. Az Outlander 2. évadának már a végre jártam (Nézzétek!), a Person of Interestből már csak a finálé van hátra. Felkészül: Wolf Creek, Lucifer, Mr. Robot, 11/22/63. Ti hogy álltok a nyári sorozatokkal? Esetleg daráltok, pótoltok?

Kategória: sorozat
Címke: , , , ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

8 hozzászólás a(z) Nyári sorozatok bejegyzéshez

  1. Flanker szerint:

    Évek óta nem álltam még ilyen jól: 1,5 évad 24, és most 1 hét szabadság jön, és augusztus végén szintén, a végén még meglesz 🙂

  2. Messor On Kryel szerint:

    Dark Matter: nekem bejönnek a történések, szóval marad. Sci-fi hiányomban a The Expanse-ig ez marad.

    Preacher: Elég hullámzó az egész, de lassan kezd formát ölteni, szóval a fináléval talán fordulhat a kocka.

    Mr. Robot: Még mindig nehéz ez a széria. Nem is csodálom a nézettség romlását. Buta amcsi nem igazán érti mit is lát. A 4. résszel elindul a cselekmény már jóval pörgősebben, végre a tettek mezejére lépnek. Nálam semmit sem esett a nívó.

    Ballers: marhajó, szórakoztató, NFL. 🙂

    Ray Donovan: szerintem még mindig kötelező darab.

    Kingdom: Egy szolid kis MMA harcos, drámázós, néha verekedős sorozatra számítottam még az elején. Sosem gondoltam volna, hogy ez a széria így fel tud nőni és olyan tartalmat, valamint színészi játékot ad, amitől a legutóbbi részben igazából ellőtte az agyam. Kicsit a Rectifyhoz tudnám hasonlítani azt az érzelmi hatást, amit kivált belőlem. Akinek bejönnek az ilyen témájú sorozatok az nyugodtan kezdje el nézni, szerintem nem fog csalódni.

  3. Flanker szerint:

    Milyen nem magyar sorozatok vannak fent a Duna honlapján?

  4. Skate szerint:

    Három nyári újoncban is megláttam a lehetőséget:

    Outcast: Az ördögűzős téma alapvetően nem fog meg, a főhős múltját viszont remekül beleszőtték a történetbe (nyári képregénybörzén debütált az első szám, már keresem hol lehet megvenni személyesen, eddig még sehol se találni). Jobban felkeltette az érdeklődésem, mint a Preacher.

    The Night Of: Kriminek álcázott karakterdráma a végrehajtórendszerről, miken kell a gyanúsítottnak átmennie, míg megkapja a rászabott ítéletet. Nagyon erős atmoszférával operál.

    Stranger Things: Nyolcvanas évekbeli hangulatú kaland-sci-fi kiváló gyerek- és felnőtt színészekkel. Nagyon egyben és összhangban van a sorozat.

    Mr. Robot: Szépen tovább szövik az előző évad fejleményeit. Továbbra is egy kiemelkedő darabnak számít.

    Amit pótolnom kellene még: Outlander 2. évad maradék pár részét megnézni. 11.22.63., American Crmie Story, Flesh and Bone, Galavant, Girlfriend Experience, Lucifer, Luther 4. évad, Narcos, Outsiders, The Expanse, The Last Kingdom, The Night Manager, The Man In The High Castle, Vinyl, Bates Motel 4. évad, Better Call Saul 2. évad, Fear The Walking Dead 2. évad első fele (előzetes alapján az augusztusi folytatás ígéretes), Hand Of God, House of cards 4. évad, Orange is the New Black 3-4. évad, Penny Dreadful 3. évad, Vikings 4. évad első fele

  5. Vero szerint:

    Lemaradásom nincsen, nézett nyári sorozatok: Baby Daddy, Young and Hungry, Pretty Little Liars, UnReal, Ray Donovan, Dead of Summer, Wrecked, Zoo, The Fosters, Guilt, Scream, Wayward Pines, illetve június végéig lement: GOT, Outlander és The Girlfriend Experience.

    A hétvégén éppen a My Mad Fat Diary-t daráltam le.

  6. Wolfeone szerint:

    Preacher: Csak a pilotot láttam. Nem tudom hovatenni. Nem tudom, hogy folytassam-e.

    Sex&Drogs&Rock&Roll -2. évad: Nézni fogom, csak még bevárok pár résznyi feliratot. Ezt darálva szeretem, úgyis rövid.

    Vice Principals: Az első 2 részt láttam, szerintem részmről ennyi. Meg sem közelíti Kenny Powers-t.

    Ballers – 2. évad: Hetiben nézem. Olyan, mint tavaly. Nem egy Entourage, de legalább a hangulatot hozza

    Stranger Things: Végignéztem. Királyság! Remélem folytatják.

    Wayward Pines – 2. évad: Még az évad fele hátravan. Nagy csalódás amúgy a tavalyihoz képest, de mostmár befejezem, azzal a reménnyel, hogy nem lesz 3. évad.

    Mr. Robot – 2. évad: Tavaly jobban bejött. Hetiben nézem. Mindenképp végigtolom, de itt is csalódott vagyok.

    Braindead: A pilotot láttam csak. Még egy részt bepróbálok, aztán meglátjuk… Pedig Mary Elizabeth Winstead-et nagyon csípem.

    Amúgy a nyár eddig Breaking Bad darával telt. Better Call Saul is letudva. Őszig még jön egy House of Cards dara. Illetve bepróbálom még a The Night Of-ot.

  7. stargatelost szerint:

    Mr. Robot: Továbbra is nagyon minőségi cucc, és nagyon durva mélységekbe visz a második évad.

    Dark Matter: az első évad jobban bejött. Nem tetszenek az új karakterek, és a One húzást se értem, miért kellett. Azért nézem, mégis csak űrhajós sci-fi.

    The Last Ship: itt se tetszik ez az évad, főleg az első fele az elrablásos szállal volt nyögvenyelős. Remélem most már beindul a végére.

    UnREAL: na itt viszont nagyon jó a második szezon, talán jobb is az elsőnél. Nyilván Shiri Appleby nélkül bele se kezdtem volna a sorozatba, de vétek volna kihagyni. Még egy rész, de tuti ott lesz az év végi top 10-emben.

    Devious Maids: úgy terveztem, kaszálom az évadnyitóval, de aztán maradtam. Nyilván full eyecandy a sorozat (Sol Rodriguez, OMG), és most az előző évaddal ellentétben nem zavarnak a hülyeségek, szappanos húzások.

    BrainDead: az egyik legjobb újonc lesz nálam, az tuti. Egyszerűen zseniális. És hol megy? CBS (khm, Limitless). Nézettség? A földben (khm Limitless). Két zseni sorozat, és nem nézik/nézték őket. Pedig a “previously” már önmagában megérne több évados berendelést 😀

    Wayward Pines: hát ez a no komment kategória, bűnrossz volt ez az évad. Annyira felesleges volt ezt folytatni. Remélem kasza lesz, ahogy a kellemes első évad után kellett volna.

    Na meg a Netflix sorozatok:

    Stanger Things: azt hiszem, már el lett mondva minden erről. Nagy királyság az egész.

    BoJack Horseman: hú, baszki, azt hittem nem tudnak a tavalyinál depresszívebb évadot csinálni, de csak sikerült. De talán ettől (is) olyan jó ez a sorozat. Év végi top 10-ben bérelt helye van.

    Dragons Race to the Edge: a Netflix megint kinyomott egy fél évadot sunyiban. Elnézegetem, mert szerettem a filmeket, de továbbra sem vagyok kibékülve azzal, hogy a második film előtt járunk még mindig.Bár megértem, hogy úgy nehezebb lenne összehozni a harmadik filmet, hogy itt bővítgetik a világot.

    Ja meg volt még két sorozat, csak már kifutottak:

    New Blood: ez Aiysha Hart miatt került a figyelmembe, de simán megérte. Nagyon fun sorozat, részeken átívelő komoly ügyekkel, de ugyanakkor két lökött nyomozó karakterrel. Nyárra tökéletes volt.

    Private Eyes: ezt pedig Cindy Sampson miatt próbáltam be. Egy teljesen ártalmatlan, feelgood heti ügyes nyomozós sorozat, két egymást poénosan maró magánnyomozóval.

Vélemény, hozzászólás?

