Nyári pótolgatás

Az elmúlt hetekben nagyjából sikerült legyűrni a tavasszal felhalmozódott epizódokat. Ezekről nem fogok külön írni, de pár szóban azért kitérnék rájuk. Végeztem a Slasherrel, ami hiába indult kellemesen, a végére ismét csak azt láttam, hogy nem működik rendesen a műfaj a tévében. A Scream 2. évadát egyébként már az évadnyitó után dobtam.

Slasher 1×07

Megnéztem a Fear the Walking Dead utolsó három részét is, és leginkább időpazarlásként tudnám jellemezni ezeket a dögunalmas részeket. Hiába hagyták el a szereplők az Unalom-óceánját, a cselekmény továbbra is gáz, a karakterek pedig érdektelenek.

Nézem Az élet csajos oldala 1. évadát, és már valahol a felénél járok. Egész kellemes kikapcsolódás. Tegnap belekezdtem a Mr. Robot 1. évadába, ami olyan 7/10-es résszel indított, a folytatásban pedig majd kiderül, hogy mit is tartogat nekem ez a sorozat.

Az élet csajos oldala 1×12

Szintén tegnap este, mivel most nem volt olyan sok magyar érdekeltség az olimpián, belevágtam a 11/22/63-ba is, ami egy egész ígéretes pilottal indított. A rövid távú terveim között szerepel még az Egy rém rendes család 8. évadának az újrázása, valamint a The Man in the High Castle bepróbálása is. Szeptember végéig még talán belefér ez a pár epizód. Illetve ott van még a Lucifer, a Wolf Creek… és még sok-sok sorozat.

Reklámok
Kategória: sorozat
Címke: , ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

3 hozzászólás a(z) Nyári pótolgatás bejegyzéshez

  1. Flanker szerint:

    Nálam évek óta nem volt ekkora siker, 2,5 évad 24 részt nézem meg, már csak a 8. és 9. évad van hátra. 2008-ban kezdtem, hosszú menet volt 😀

  2. djzsuzska szerint:

    Én most azokat a sorozatokat és évadokat próbálom befejezni, illetve pótolni, amikre anno nem volt időm. Egyelőre a Being Erica 4 évadát sikerült csak megnéznem.

  3. jersey szerint:

    Az én nyaram elég vérszegényre sikeredik. Eddig csak a Grantchestert,a Grimm-et és az Aquariust hoztam fel, utóbbit az olimpia miatt nem adják, illetve a Stranger Things láz ért még utol.Jelenleg Bron/Broen harmadik évadát kezdtem el, ezen kívül remélem még az Outlandert második évadának felét be tudom pótolni. Listámon sok minden szerepel még,de a Homeland S05-öt és a Penny Dreadful S03-at mindenképp szeretném megnézni.

Vélemény, hozzászólás?

