Jön a 2016/17-es évad

A nyár már az utolsókat rúgja, és nemsokára beköszönt a 2016/17-es évad, de az igazi premieráradatra azért még egy hónapot várnunk kell. (Addig még lehet darálni.) Idén is összeszedtem azokat a sorozatokat, amelyeket valamennyire várok. Az újoncok közül egyelőre nem sok hoz lázba, így pedig most nem lesz annyira sűrű számomra ez az ősz, aminek azért örülök.

Én az alábbi sorozatokat várom a következő hónapokban:

szeptember 9. Quarry 1. évad (ajánló)
szeptember 19. The Big Bang Theory 10. évad
szeptember 19. Gotham 3. évad
szeptember 19. Lucifer 2. évad (ajánló)
október 2. Westworld 1. évad (előzetes)
október 2. Ash vs. Evil Dead 2. évad (előzetes)
október 3. Timeless 1. évad (ajánlók)
október 4. The Flash 3. évad (ajánló)
október 4. No Tomorrow 1. évad (ajánló)
október 5. Frequency 1. évad (ajánló)
október 13. Supernatural 12. évad
október 23. The Walking Dead 7. évad (előzetes)
november ? Aranyélet 2. évad (teaser)
november ? Válótársak 2. évad
valamikor ősszel Munkaügyek 6. évad (ajánló)
valamikor ősszel Shooter 1. évad (ajánló)

Ezek közül biztos, hogy nem mindegyik sorozat mellett fogok kitartani, de a Supernatural és a Gotham évadnyitóját azért megnézem. Sok reményt nem fűzök hozzájuk, de még kapnak egy esélyt. Természetesen a legjobban várt sorozatok most is az évad derekán indulnak majd.

Feltehetőleg 2017 elején ezek a sorozatok is jönnek: Twin Peaks 3. évad, Legion, Prison Break 5. évad, The Expanse 2. évad, The Last Kingdom 2. évad, Egynyári kaland 2. évad, Outlander 3. évad, The 100 4. évad, Bates Motel 5. évad, Time After Time, Knightfall.

Kategória: sorozat
Címke: ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

11 hozzászólás a(z) Jön a 2016/17-es évad bejegyzéshez

  1. Flanker szerint:

    TBBT: Nézem majd
    Westworld: Nolan, a téma, színészek és az HBO miatt kötelező lesz belenéznem
    Shooter: ÉN mintha szeptember 21-t olvastam volna, mindenesetre várós. Ahogy a SIX is. Akció sucker vagyok 😀

  2. Kissur szerint:

    2017: 24 Legacy. 😀
    Nekem most szinkronos sorozataim is lesznek. Last Ship szinkronnal, Shield ügynökei 3.évad, Quantico szinkronnal, Kártyavár szinkronnal, Flash 3.évad, Supernatural, Walking Dead. Aztán majd jövőre jön még egy Homeland is.

    • Flanker szerint:

      Épp most fejezem be a 9. évadot. Ha jó kritikát kap majd az új, lehet belekezdek 🙂

  3. Robertsonfan26 szerint:

    The Grand Tour ❤

    • Flanker szerint:

      Tényleg, még az is. Igaz, rám még vár 17 évad Top Gear is 😀

      • Robertsonfan26 szerint:

        Mikor és hol lesz a 17. évad?

      • Flanker szerint:

        Félreértetted 🙂 Nekem van letöltve az összes újkori Top Gear évad, és ebből 5 évadot már megnéztem, 17 még vár rám az elkövetkező években 🙂

      • Robertsonfan26 szerint:

        Ok bocs…de tudod hogy jönn a 22. évad a Viasat6ra vagy 8.-án vagy 15.-én lesz de 22:30tól

      • Flanker szerint:

        Tudom, de előbb herélem ki magam egy rozsdás kiskanállal mint hogy magyarul nézzem (SD-ben, fújj, a Viasat mondjon már le de tényleg) 😀
        De ez csak én vagyok, tudom hogy te így szereted

      • Robertsonfan26 szerint:

        Fura én HDben nézzem mióta DIGIs vagyok

  4. Vero szerint:

    Amiket én nézek:

    Augusztus 31: You’re The Worst
    Szeptember: Gotham, Lucifer, The Big Bang Theory, Brooklyn Nine-Nine, Marvel’s Agents of S.H.I.E.L.D., New Girl, Scream Queens, Chicago PD, Modern Family, Chicago Med, Grey’s Anatomy, How to Get Away with Murder, Superstore, Once Upon A Time, Quantico, Secrets and Lies, The Odd Couple, Criminal Minds
    Október: Shameless, The Flash, Arrow, 2 Broke Girls, Supergirl, DC’s Legends of Tomorrow, Supernatural, The Vampire Diaries
    November: Teen Wolf, The Affair

    + a pilotokat is megnézem, és akkor még azokból, ami tetszik…

Vélemény, hozzászólás?

