Ez volt a nyár

Ez a nyár is hamar eltelt, ráadásul az időjárás se olyan volt, amilyet én szerettem volna, de az biztos, hogy néznivalóból továbbra se volt hiány. Ebben a bejegyzésben most összegezném, hogy mit is érdemes kiemelni ebből a nyárból. Pozitívumok és negatívumok is lesznek.

Természetesen most se maradt el az évadértékelő játék, amelynek a végeredményét itt olvashatjátok. A nyári sorozatok közül hármat követtem figyelemmel. A Dark Matter 2. évada még nem ért véget, de eddig nagyon élvezem. A Dead of Summer 1. évada pont a héten fejeződött be, és a végére tényleg horror is lett belőle, erről majd fogok is írni. Aztán ott van a Preacher, ami az óriási csalódások közé került.

Elégedett voltam a Trónok harca 6. évadával, Lucas Hood nyugdíjba vonult, és bár nem ért fel a Bansee utolsó évada az előzőekhez, az utolsó két rész miatt megérte maradni. Búcsúzott A célszemély is, ami még akkor is egy fontos dolog, ha ebben az esetben is elfogyott egy picit az erő a sorozatból. Az Outlander 2. évada hozta eddig az év legjobb fináléját.

A nyári darát én valamikor augusztus elején kezdtem, így sok mindent nem sikerült (eddig) teljesíteni a terveimből, de a 11.22.63 nagy élmény volt számomra. Megnéztem a Wolf Creek sorozatverzióját is, amiről hamarosan majd el is olvashatjátok a gondolataimat.

Nem maradhatott el a szokásos toplistám, amelyben összeszedtem az évad (2015/16) legjobb sorozatait. Nyilván a lista szubjektív, de akinek ezt magyarázni kell, az úgyis menthetetlen. Összeszedtem továbbá az elmúlt évek legjobb főcímeit is.

Sajnos megint nem néztem annyi filmet, amennyit szerettem volna, de azért így is láttam olyan alkotásokat, amelyeket érdemes megnézni. A következő alkotásokat ajánlom: A boszorkány, Everest, Jurassic World.

Természetesen nem mehetek el szó nélkül a magyar sportteljesítmények mellett, hiszen volt egy olimpia, ahol ismét remekül szerepeltek a magyar sportolók. Aztán volt egy foci-Eb, ahol a srácok túlteljesítették az elvárásokat, és végre egy nagy eseményen is szurkolhattunk a magyar válogatottnak. A szép szereplés a nézettségi adatokon is meglátszott.

Nagyjából ilyen volt itt a blogon 2016 nyara. Remélem, hogy találtatok az elmúlt három hónapban olyan bejegyzéseket, amelyek elnyerték a tetszéseteket!

Reklámok
Kategória: blog
Címke:
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

3 hozzászólás a(z) Ez volt a nyár bejegyzéshez

  1. Kissur szerint:

    Végigszurkoltam a magyar meccseket nagy kivetítő előtt, több száz ismeretlen emberrel, de így volt jó a hangulat. Olimpián szurkolhattam a szaktársamnak, Juhász Adriánnak kajakosnak.
    Mivel most végeztem a kötelező szakmai gyakorlatomat, így sorozatokra nem nagyon volt időm. Most próbálom pótolgatni, amivel azt érem el, hogy mire végzek, addigra kezdődnek is az új évadok. De most kezdődik az újabb félévem, úgyhogy megint lesz időm sorozatozni. 😀 Kártyavár 4.évad második fele, Daredevil 2.évad, Mr.Robot, Rick and Morty 2.évad.

  2. Vero szerint:

    Olimpiát nem nagyon néztem, de az EB-t igen.
    A sorozatnézés a filmek és könyvek rovására ment, mindig veszem a könyveket, aztán alig olvasok el 1-2-t sajnos, a sorozatok mindig győznek….

    Darák:
    2 Broke Girls S05
    Battle Creek S01
    Containment S01
    Daredevil S02/2
    Dharma & Greg S03/2-S05
    Exile S01
    Fuller House S01
    My Mad Fat Diary S01-03
    Outlander S01-02
    Plebs S03
    Recovery Road S01
    The Girlfriend Experience S01
    The Path S01
    Upstairs Downstaris S01-S02

    Végre sikerült elkezdeni a Breaking Badet, 3. évad vége felé járok, és mivel még két hét van az országos sorozatok kezdetéig, így 100%, hogy ezzel is végezni fogok. Már jó ideje terveztem, úgyhogy most örülök, hogy sikerül(t) megnézni.

    + hetiben lement:
    Baby Daddy S05/2
    Bones S11/2
    Dead of Summer S01
    Guilt S01
    Pretty Little Liars S07/1
    Ray Donovan S04
    Scream S02
    The Fosters S04/1
    UnReal S02
    Young & Hungry S04
    Wayward Pines S02
    Wrecked S01
    Zoo S02

Vélemény, hozzászólás?

