Szeptember végén indul a Munkaügyek utolsó évada

Szeptember 29-én indul a Dunán a Munkaügyek 6. évada, amely a sorozat hattyúdala lesz. 2012-ben indult hódító útjára ez a szitkom az M1-en. Nagy siker sose lett belőle, de olykor előfordult, hogy 18-49-ben többen nézték, mint a Fábryt.

munkaugyek-5x24

2015 őszén viszont elkezdődött a sorozat nézettségi megsemmisülése, amihez az is hozzájárult, hogy a felvezetése (Szabadság tér ’56) is harmatgyenge volt. Ilyen gyenge számokkal pedig már az is csoda, hogy elkészülhetett a rövidebb hattyúdal.

A Munkaügyek azonban nem tűnik el nyomtalanul a magyar televíziózásból, mert Mucsi Zoltán karaktere köré egy új sorozatot építenek, amely majd 2017-ben kerül a képernyőkre.

Reklámok
Kategória: hír
Címke: ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

6 hozzászólás a(z) Szeptember végén indul a Munkaügyek utolsó évada bejegyzéshez

  1. csiki1991 szerint:

    Lehet bennem a hiba, de en par honapja ledaraltam az elso evadot. Es amennyire lelekes voltam az elejen, a vegere annyira megcsomorlottem tole… Jobb lett a kesobbi evadok alatt? 🙂

    • Desmond Wallace szerint:

      Hátha lesz itt valaki, aki jobban ért hozzá, mert én csak néha néztem.
      Nekem az elején nem igazán jött be ez a humor, de például az 5. évad második felén egész jól szórakoztam.

      Tudom, ezzel nem sokat segítettem. 🙂

      Egyébként a Fapadot sokkal jobban bírtam.

      • csiki1991 szerint:

        En a Fapad miatt kezdtem el… Azt hittem valami hasonlo lesz, de itt valahogy tobbszor feszengtem kinosan, mint a Fapadnal 😀

    • chrisbajz szerint:

      Az 1.évadnál,még vakartam a fejem…
      A 2.évad a legzseniálisabb!!!
      Ott elkaptak valamit.

      Utána màr csak a karakterek miatt néztem,az írók elfáradtak…

  2. jersey szerint:

    Én tavaly kezdtem el nézni, hétköznaponként munka után hazaérve, pont ideális volt a 20perces agymenésük.Nekem tetszik a humora, de megértem azt is,ha valaki inkább fárasztónka találja.

  3. ibartbro szerint:

    Én szerettem, de szörnyen buta s igénytelen lett ….
    Az első két évad nekem nagyon bejött.

Vélemény, hozzászólás?

