Gyenge nyár

Most nem az időjárásról, hanem a biciklizésről lesz szó. Amikor augusztus elején összeszámoltam, hogy hány kilométert bicikliztem júliusban, akkor magam is meglepődtem, hogy csak 400 km-t tudtam összekerekezni. Tavaly ennél sokkal jobban sikerült ez a hónap, de idén valahogy elmaradtak az igazi nagy túrák.

Augusztusban azért összekaptam magam, hiszen három nagyobb túrám is volt, de összességében mégis elégedetlen vagyok a nyári teljesítményemmel. Igaz, az 1201 km se kevés, de 2015-ben 1452 km, 2014-ben pedig 1495 km volt a nyári teljesítményem.

Persze ha onnan nézem, hogy 2011-ben egy év alatt hoztam össze 933 km-t… Minden relatív. Szeptemberben és októberben azért még igyekszem gyűjtögetni a kilométereket, hiszen minimum a 2000 km-t el kell érnem 2016-ban. Ez persze simán teljesíthető, ráadásul komoly terveim vannak a következő hetekben, amelyhez még az időjárás is partner.

Kategória: sport
Címke: ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

