Amerika kapitány: Polgárháború

Hiába mentenek meg sok életet a szuperhősök, mindig vannak véletlen áldozatok, akik nem élik túl az ellenséggel való összecsapást. Az amerikai kormány nem tűri tovább, hogy nem irányíthatja a Bosszúállókat, így regisztrációhoz kötné a ténykedésüket. Ez a terv pedig két táborra szakítja a csapatot.

Amerika kapitány: Polgárháború

Az egyik oldalon ott van Amerika kapitány, míg a másikon Vasember, a többiek pedig vagy az egyik, vagy a másik vezető mögött sorakoznak fel. Szinte mindenki szerepel a korábban megismert hősök közül, ráadásul még új arcok is színre lépnek, akik még elég emlékezetes bemutatkozást is produkálnak ebben a sokadik Marvel-filmben.

Bevallom őszintén, hogy én már picit kezdem unni ezt a nagy szuperhősdömpinget, így nem is igazán voltam rápörögve erre a polgárháborúra, de végül kellemesen csalódtam, mivel van benne annyi energia, hogy ne váljon elcsépeltté és unalmassá ez a – egyébként nem túl acélos – sztori.

A konfliktust én annyira nem éreztem megalapozottnak, talán túl gyorsan estek egymásnak a hősök, de ennek ellenére is jól szórakoztam. Mindenki adta önmagát, bemutatkozott az új Pókember is, aki kellemes meglepetés lett, pedig eléggé szkeptikus voltam vele szemben.

Az akciójelenetek pofásak, nem találtam bennük semmi kivetnivalót, a forgatókönyv elég jól lett összepakolva, a karaktereket pedig már korábban megkedveltem, és elárulom, hogy Amerika kapitánynak szurkoltam, mivel számomra ő az egyik legszimpatikusabb Marvel-hős.

Amerika kapitány: Polgárháború

A téma most elég komoly volt, de azért így is előfordultak viccesebb szituációk, a humorbonbonok pedig leginkább hálóhintázva közlekedtek. Az Amerika kapitány: Polgárháború szépen beleillik a Marvel-filmek sorába, és egyértelműen a jobban sikerült alkotások közé sorolnám. Értékelésem: 80%

Reklámok
Kategória: film
Címke: ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

5 hozzászólás a(z) Amerika kapitány: Polgárháború bejegyzéshez

  1. Flanker szerint:

    Nem sokat tudok hozzátenni, nekem is kifejezetten bejött, legfőképp az új Pókember, várós részemről a folytatás

  2. csiki1991 szerint:

    Akkor most én hozom a negatív oldalt…
    Sajnos azzal egyet kell értenem, hogy tökéletesen beillik az MCU-ba. Emi szerintem nem éppen dicséret. Már az X-edik film, amin egyáltalán nem lehet izgulni, mert főszereplőkkel úgyse történhet semmi, pedig itt is lett volna több alkalom is feszültséget teremteni, vagy éppen sokkolni…
    Pókember? Nem rossz, bár a legnagyobb baja, hogy semmit nem befolyásol. Gondoljuk csak bele, ha kivesszük a filmből változik valami? Nem. Annyira érződik rajta, hogy csak azért került bele, mert végre megszerezték a jogokat.
    Azt persze nem mondom, hogy rosszabb, mint bármelyik DC vagy FOX film, de ezek után azt hiszem ez volt az utolsó Marvel film amit moziban néztem meg… “Shame!” 😦

    • Desmond Wallace szerint:

      “mert főszereplőkkel úgyse történhet semmi”

      Ezzel egyetértek. Nem mernek senkit se kinyírni, pedig a képregényekben gyakran élnek ezzel a húzással. Persze aztán mindig feltámadnak. 🙂

    • Flanker szerint:

      Igen, Spidey nélkül is működött volna, de a megvalósítás/casting minősége engem kárpótolt ezért.
      A nem meghaló főszereplőkkel igazad van, lehet engem ez kevésbé zavar. Még 🙂

      • csiki1991 szerint:

        Jó neked… 😀 Rhodes simán meghalhatott volna, ahogy a trailer is sugallotta, és ha elég tökösek lettek volna, akkor Kapitány vagy Tony is is feldobja a pacskert… 😀 De a végén ez a ja akkor mégiscsak haverok vagyunk szöveg kicsit fura volt…

Vélemény, hozzászólás?

