This is Us 1×01

Eleinte abszolút nem érdekelt az NBC új drámája, de aztán jött a sok pozitív visszajelzés, így én is belevágtam a This is Us pilotjába. A történet több szálon fut, a lényege pedig annyi, hogy bemutat négy karaktert, akik egy napon ünneplik a 36. születésnapjukat. Ez nem hangzik túl izgalmasan.

this-is-us-1x01-01

A megvalósítás viszont egészen figyelemreméltó. Itt van ez a négy ember, akit még nem ismer a néző, és a párhuzamos történetmesélés miatt nincs is sok idő arra, hogy az írók részletesen bemutassák őket, mégis tudják úgy alakítani a történetet, hogy érdekelje a nézőt a négy ismeretlen sorsa.

Azt nem tudom, hogy hosszútávon mennyire lesz érdekfeszítő az ő történetük, de a pilot megfogott. A szereplők érdekes, hétköznapi figurák; bár az egyikük mégsem annyira átlagfickó, de ő meg nem találj a helyét ebben a világban.

this-is-us-1x01-02

Sajnos a csavart már az elején sejtettem, így a végén egyáltalán nem lepődtem meg rajta. Ez viszont nem von le az epizód erényeiből, és 7/10-et simán kiosztok erre a bevezető epizódra. Az biztos, hogy ez a 40 perc kellemes kikapcsolódás volt, így merem ajánlani a kétkedőknek is. Én is az voltam, de a látottak meggyőztek.

Két rész már lement a sorozatból, de én még csak az elsőt láttam, így egyelőre elképzelésem sincs, hogy hogyan lehet ezt a történetet izgalmasan folytatni, de hamarosan a végére járok.

Kategória: sorozat
Címke: ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

2 hozzászólás a(z) This is Us 1×01 bejegyzéshez

  1. Messor On Kryel szerint:

    Még mindig nem győztem meg magam, hogy megnézzem a pilotot. Valahogy egy dráma most nem hiányzik az életemből. 🙂 Elmondásod alapján pedig akár még tetszene is.

  2. Vero szerint:

    Nekem nagyon tetszett és közben nem is gondolkodtam nagyon a történteken, úgyhogy le se esett a csavar, csak a végén 🙂

Vélemény, hozzászólás?

