Magyar tévés hírek

  • November 18-án indul a Simpson család 28. évada a FOX-on. Ajánló.
  • November 18-án Hajdú Péter, ÉNB Lali, Kiss Ramóna, Vadon Jani, Szabó Zsófi és Debreczeni Zita lesz a Gyertek át 3×01 vendégei.
  • November 18-án indul a Dalfutár (Hajós András új műsora) a SuperTV2-n.
  • November 21-én indul a Bumm! 2. évada a TV2-n.
  • November 21-én indul a Lakástalkshow a Viasat3-on. Bővebben.
  • November 22-én ismét a Miskolci Nemzeti Színház egy darabja (Az eltört korsó) lesz látható az M5-ön. Szereplők: Simon Zoltán, Gáspár Tibor, Czakó Julianna, Nádasy Erika, Rusznák András, Szegedi Dezső.
  • November 23-án ér véget A hegyi doktor – Újra rendel 9. évada a Dunán. A folytatásra nagyon sokat kell majd várniuk a rajongóknak, mivel a 10. évadot még a németeknél se mutatták be.
  • November 24-én indul a Dunán a Végtelen szerelem. Bővebben.
  • November 24-én indul a Brooklyn 99 – Nemszázas körzet 3. évada a Viasat6-on.
  • November 25-én indul az Anyák gyöngye 2. évada az RTLII-n.
  • November végén új magyar animációs sorozatot mutat be az M2. A Székelyföldi legendárium három epizódja (Babba Mária, A táltos asszony, A rétyi nyír) kerül képernyőre. Premier: november 26. 11:20 és november 27. 11:40. Nyolc perces epizódokra lehet számítani.
  • November 27-én indul a Sztárban sztár + 1 kicsi 1. évada a SuperTV2-n. Bővebben.
  • November 29-én indul a Grimm 5. évada a Viasat6-on. Dupla részekkel.
  • December 1-jén indul az RTL Spike, de egyelőre nem sok premier tartalommal. 18 és 22 óra között Cobra 11 és Gyilkos elmék ismétlések lesznek a csatornán. A premierek 22 órakor lesznek: Bellator, Orphan Black, The 100, Lip Sync Battle HUN.
  • December 2-án indul a Vikingek 4. évada a Viasat6-on. Dupla részekkel.
  • December 14-én lesz a Szürke senkik premiere a Duna TV-n. Teaser. Poszter.
Reklámok
Kategória: hír | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

5 hozzászólás a(z) Magyar tévés hírek bejegyzéshez

  1. Skate szerint:

    Star Wars: Lázadók 3. évad november 19-én indul a Disney-n.

  2. Robertsonfan26 szerint:

    És Top Gear emberi ídőpontban de az fura hogy a TG és a Cobra11 is egy TV csatornán lesz,mível mind 2 autós sorozat.

    • Flanker szerint:

      semmi fura nincs ebben 🙂

      • Robertsonfan26 szerint:

        De mert senki sem válata egyszerre 2 itthon

      • Flanker szerint:

        Szimpla véletlen, nem bátorság 🙂 Meg hogy a Cobra 11 joga érthetően az RTL csoportnál volt és van. A Top Gear ismétlések ára pedig a Clarksonék távozásával (meredeken) lezuhant a tévés piacon, erre fogadni is mernék.

Vélemény, hozzászólás?

