2157 km

Azt hiszem, hogy idén már nem nagyon fogok nyeregbe pattanni, szóval itt az ideje a számvetésnek. 2016-ban 2157,4 km-t tekertem, ami azt jelenti, hogy ugyan most is sikerült 2000 km felett végeztem, de újra legyőzött a tavalyi önmagam, tehát nem vagyok elégedett a teljesítményemmel.

A konkrét túratávokat itt találjátok. Továbbra is csak a 20 km feletti távokat vettem figyelembe a végelszámolásnál. Jövőre muszáj lesz megemberelnem magamat, hogy minimum összejöjjön a 2500 km.

A végére még egy kis statisztika. 48 kisebb-nagyobb túrám volt, és csak öt olyan volt, ami meghaladta a 100 km-t. Fenébe! Minél többet foglalkozom az idei teljesítményemmel, annál csalódottabb vagyok.

Kategória: sport
Címke:
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

