Margot Robbie

Idén nyáron először Tarzan oldalán bukkant fel Margot Robbie, majd csatlakozott az Öngyilkos osztaghoz. Állítólag egyik film se sikerült túl jól, szóval az igazi áttörésre még mindig várnia kell az ausztrál szépségnek. Addig is pár friss képet mutatnék róla.

margot_robbie_suicide_squad_photoshoot_1 margot_robbie_suicide_squad_photoshoot_2 margot_robbie_suicide_squad_photoshoot_3 margot_robbie_suicide_squad_photoshoot_4 margot_robbie_suicide_squad_photoshoot_5 margot_robbie_suicide_squad_photoshoot_6 margot_robbie_suicide_squad_photoshoot_7 margot_robbie_suicide_squad_photoshoot_8 margot_robbie_suicide_squad_photoshoot_9 margot_robbie_suicide_squad_photoshoot_10

Kategória: mozilányok
Címke:
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

4 hozzászólás a(z) Margot Robbie bejegyzéshez

  1. Flanker szerint:

    Erősen bejövős 🙂

  2. Kissur szerint:

    Én már a Wall Street farkasában is láttam. De már előtte is ismertem a nevét, mint feltörekvő színésznő. Gyönyörű. 🙂

  3. Skate szerint:

    Először a Pan Am-ben láttam, viszont a Wall Street farkasai után jegyeztem meg csak a nevét.

Vélemény, hozzászólás?

