Magyar tévés hírek

  • December 1-től HD-ben is elérhető a Mozi+.
  • December 4-én kezdődik a női Kézilabda EB, amelyet az M4 közvetít. A magyar válogatott csoportmérkőzései:

December 5. 18.30: Magyarország – Csehország
December 7. 20.45: Dánia –Magyarország
December 9. 18.30: Montenegró – Magyarország

  • December 5-től a Dunán is látható lesz az Alpesi nyomozók 1. évada.
  • Jövő héten nem lesz új rész a Kapcsolatból a Cool-on, de december 15-én már jön az 1×08, majd 22-én az 1×09 is. Aztán egy kisebb téli szünet következik, de január 19-én – az 1×10-zel – visszatér a sorozat a Cool-ra.
  • December 10-én mutatja be az M5 a Tranzitidőt. Bővebben.
  • December 11-én finálézik a Való Világ az RTLII-n.
  • December 12-től újra műsorra tűzi a Sliderst a Viasat6.
  • December 16án finálézik a Dunán a Fölszállott a páva aktuális évada.
  • December 16-án indul Az első millióm története 2. évada az RTLII-n.
  • Azt már tudjuk, hogy december 16-án lesz a Szürke senkik premiere a Dunán, de van már hozzá egy hosszabb előzetes is, ráadásul az első kritikák is pozitívan nyilatkoznak Kovács István filmjéről.
  • December 17-én finálézik az X-Faktor az RTL Klubon.
  • December 18-án finálézik a Kártyavár 1. évada a Dunán.
  • December 22-én indul az RTLII-n a Pimaszúr átcuccol új évada.
  • Még nincs konkrét premierdátumom, de már nem kell sokat várnunk a Lethal Weapon Magyarországi bemutatkozására. Ha tippelnem kéne, akkor azt mondanám, hogy valamikor januárban, péntek este debütál majd a FOX újonca az RTL Klubon.
  • Még három évig biztosan marad a Forma-1 az MTVA-nál.
  • 2017-ben is lesz Virtuózok a Dunán. Tavasszal indul a 3. évad, amelyre már lehet jelentkezni.
  • Valamikor tavasz elején lesz a premiere A mi kis falunknak az RTL Klubon.
Reklámok
Kategória: hír | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

2 hozzászólás a(z) Magyar tévés hírek bejegyzéshez

  1. asd szerint:

    December 12-én indul az RTl2-n a Való Világtól a Big Brotherig. Hétfőnként lesz adásban, összefoglalja az eddigi évadokat.

  2. Flanker szerint:

    Köszi a jelzést a kézi EB-ről

Vélemény, hozzászólás?

