Téli napok és a sorozatok

A legtöbb sorozatom lepihent pár hét szünetre, így most több időm van pótolni azokat, amelyekkel lemaradtam az elmúlt hetekben. Vannak terveim a következő két-három hétre, amelyeket igyekszem majd teljesíteni, miközben filmeket is pótolgatok majd.

kartyavar-1x06

Három sorozatom (Frequency, Timeless, Lethal Weapon) van, amelyből csak egy-két részt kell pótolnom. Ha ezek megvannak, akkor jöhetnek azok a sorozatok, amelyekből már több részt halmoztam fel az elmúlt hetekben, hónapokban.

Kártyavár 1. évad: Holnap már az évadzáró jön a Dunán, de én még csak az 1×06-nál járok.

This Is Us 1. évad: Még csak az első két részt láttam, szóval van mit pótolni.

Supernatural 12. évad: Az évadnyitó óta pihentetem.

Mennyei kötelék 1. évad: Nyáron néztem a Dunán, de nem láttam az összes részt, így pótolni szeretném a kimaradt epizódokat.

Mindenből egy van 4. évad: A 4×08-nál lemaradtam.

Hannibal 3. évad: Tavaly nyár óta még mindig nem néztem meg a sorozat utolsó két részét. Lehet, hogy ezzel kéne kezdenem?

Vikings 4. évad: A 4×05-nél ragadtam le, de nem igazán voltam elégedett az évaddal. Változott azóta valami?

Bates Motel 4. évad: Itt is az évadnyitónál ragadtam le, pedig jókat hallottam a folytatásról.

Fargo 2. évad: Tetszett a 2×01, de még mindig nem folytattam. Én se értem, hogy miért.

Aztán lenne még pár pilot, amit már szeretnék csekkolni: The Exorcist, Shooter, No Tomorrow, Incorporated.

Még folytathatnám, és talán sose érnék a végére… Melyikkel kezdjem?

Reklámok
Kategória: sorozat
Címke:
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

2 hozzászólás a(z) Téli napok és a sorozatok bejegyzéshez

  1. Flanker szerint:

    Egyértelmű hogy a Hannibal utolsó két része, majd a Shooterből nézz meg 2 részt, ha tetszik akkor maradj, ha nem akkor azt is kipipáltad 🙂

  2. Desmond Wallace szerint:

    Hannibal letudva. Ezt a 3. évadot nagyon nem nekem találták ki.
    A Shooterből már 3 részt is megnéztem.
    Egyébként a Mennyei kötelékkel haladtam még, illetve egy részt néztem a Kártyavárból.

Vélemény, hozzászólás?

