The Flash: lepihent a 3. évad

Az évadnyitó óta nem írtam a sorozatról, de most egy hosszabb téli szünetre ment az évad (január 24-én tér vissza), így pedig megragadom a lehetőséget a véleménynyilvánításra. Nem véletlenül nem jelentkeztem az elmúlt hetekben villámgyors Flash-posztokkal. Ennek leginkább az az oka, hogy kevésbé szórakoztattak az epizódok, mint egy évvel korábban. Lehet, hogy elfogyott az írók kreativitása?

flash-3x09-02

Barry miatt a karakterek is változtak egy picit a korábbiakhoz képest, és ez nem biztos, hogy jó irányba történt. A történet középpontjában az időutazás okozta problémák állnak, de az nem igazán tetszik, hogy egyre többször jönnek elő az írók klisés megoldásokkal. Spoileresen folytatom.

Annak azért örülök, hogy Julian nem csak egy klisés ellenség lett, de Savitar felbukkanásáért már nem igazán tudok lelkesedni. Tavaly itt volt Zoom, aki gyorsabb volt, mint Barry, most meg jött ez a még sebesebb fickó, akit majd valahogy le kell győzni. Ezzel semmi újat nem tudtak hozzátenni az eddigiekhez az írók, és eleve klisés ösvényre vezet, ha mindig egy erősebb ellenséget szednek elő, akit aztán a végén úgyis legyőz a főhős.

flash-3x09-01

Barry és Iris. Kettejük között nagyon nincs meg a szikra. Egy éve ott volt Patty, akivel nagyon elbűvölő párost alkotott Barry, de ez a mostani kapcsolat nélkülöz minden melegséget. Valahogy nagyon nincs meg az összhang a két színész között.

Közben Wally is megtalálta a futócipőjét, de kell még egy gyorshajtó a sorozatba? A 3×09-ben már hárman is voltak, de lehet, hogy a végén Barry az összes világból összeszedi a társakat. Nagyon remélem, hogy nem így győzik majd le Savitart!

Az új Wells nem tetszik. Az előző két verziót jobban bírtam, és túl sok jelentősége nincs is a csapatra nézve, illetve ennél valami elegánsabb módot is találhattak volna arra, hogy Tom Cavanagh továbbra is erősítse a színészgárdát.

flash-3x09-03

A jövőkép se volt túl eredeti. Én mondjuk örülnék, ha meghalna Iris, de persze ez nem így fog történni. Nagyon meglepődnék, ha az írók nem a klisés megoldást választanák az évad második felében.

Az eddigiek alapján csalódott vagyok. A The Flash 3. évada nem jobb a 6/10-es szintnél, ami azét nagy baj, mert korábban (főleg az első évadban) már bizonyította, hogy milyen szórakoztató sorozat tud lenni, de pillanatnyilag ennek nem nagyon látom nyomát. Azért még bizakodom a feltámadásban.

Kategória: sorozat
Címke:
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

5 hozzászólás a(z) The Flash: lepihent a 3. évad bejegyzéshez

  1. csiki1991 szerint:

    Én ennyire nem látom “sötéten” a dolgokat, de valóban nem olyan jó… Tavaly Zoom szuper volt. legalábbis én nagyon bírtam, mint karakter, Savitar viszont eléggé meh… És az összképen nem segít, hogy volt idén a random átívelős multiverze videó… 😀 De hátha az évad második fele jobb lesz.

    • Desmond Wallace szerint:

      Zoom tényleg jó volt, de a végére rendesen leépítették a hülye eredettörténettel.
      Savitar alapból olyan izé… Mi ez? Valami gyorshajtó transformer? 🙂

      • csiki1991 szerint:

        KÖSZÖNÖM! Szóval nem csak nekem jutott Optimus az eszembe amikor megláttam… 😀 Zoom eredettörténete se volt rossz… Nagyjából érhető is volt, hogy így alakult az élete. Sőt én megnéztem volna még egy kicsit behatóbban.

  2. Desmond Wallace szerint:

    Ott inkább az volt a bajom, hogy kettő is volt belőle, beépítette saját magát a csapatba, aztán megölte saját magát… Ez már elég meredek lett. Néha túltolják az időutazást.

    • csiki1991 szerint:

      Hát mondjuk ezt én se értettem, hogy pontosan hogyan… Barry is csinált ilyet, de akkor se értettem hogy mi a fene volt az pontosan 😀

Vélemény, hozzászólás?

