2017 várva várt sorozatai

Ismét összeszedtem egy tízes listát azokból a sorozatokból, amelyeknek már nagyon várom a 2017-es premierét. Az biztos, hogy jövőre is rengeteg új sorozat vár ránk. Próbáltam csak azokat a sorozatokat figyelembe venni, amelyek 2017 első felében debütálnak majd valamelyik csatornán, de néhány esetben még nem lehet tudni, hogy pontosan mikor is lesz a premier, így lehet, hogy mellélőttem valamelyikkel.

the-expanse-s2-01

Az új évadok mellett lesznek nagy visszatérők is, és az újoncok között is van pár ígéretes sorozat. Mivel a Trónok harca új évada nem nagyon kerül képernyőre az év első felében, ezért nem szerepel a listámon. Persze Westeroson kívül is van élet, a sorozatkínálat pedig éppen elég változatos.

  1. The Expanse 2. évad
  2. Outlander 3. évad
  3. Twin Peaks 3. évad
  4. A mi kis falunk 1. évad
  5. Knightfall 1. évad
  6. Egynyári kaland 2. évad
  7. Taboo 1. évad
  8. The Last Kingdom 2. évad
  9. Prison Break 5. évad
  10. Six 1. évad

Tavaly is összeállítottam egy várólistát, és – ahogy az lenni szokott – jó pár darab csalódást is okozott. Valószínűleg most sem lesz ez másként, de remélem, hogy a többség nem okoz majd csalódást.

Néznivalóból tehát nem lesz hiány, csak győzze az ember szabadidővel. Te melyik sorozatot várod a legjobban?

Kategória: sorozat
Címke:
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

4 hozzászólás a(z) 2017 várva várt sorozatai bejegyzéshez

  1. Flanker szerint:

    Six (nagyon), A mi kis falunk (kicsit), a többi nem

  2. Lengabor szerint:

    Prison Break 5. évad.

  3. Edrick szerint:

    Nekem is Prison Break. Tavasszal néztem végig először, maga a sorozat sem volt soha tökéletes, az első évad után voltak is érdekes helyzetek, de pár dolgot leszámítva hihetetlenül élveztem az egészet, a könnyfakasztó sorozatzárás fényében pedig különösen kíváncsi vagyok, mit hoznak ki belőle. Na, meg hogy tudnak-e még egyszer olyan zárást produkálni 🙂
    Ezek kívül még a Twin Peaksbe szeretnék belenézni.

  4. Messor On Kryel szerint:

    Six, Taboo, talán még a The Expanse.
    Prison Break ha lesz róla jó írás. 🙂

Vélemény, hozzászólás?

