Magyar tévés hírek

Idén utoljára jelentkezik ez a rovat, de jövőre is jönnek majd (általában kéthetente) az ömlesztett magyar hírek.

  • December 23-án egy 90 perces különkiadással búcsúztatja az évet a Maradj talpon!
  • December 23-án zárja az évet a Gyertek át! 3. évada.
  • Természetesen karácsonykor nem lesz Sztárban sztár +1 kicsi a SuperTV2-n, de csak egy hetet hagy ki a műsor, és már rögtön január 1-jén folytatódik a show.
  • A két ünnep között se pihen le a Dunán a Velvet Divatház és a Gran Hotel. (Minél előbb szabadulni szeretnének tőlük?)
  • December 29-én dupla epizóddal jelentkezik a Dunán a Munkaügyek. 2017-ben még tíz részt láthatunk belőle.
  • A Dunán szilveszteri különkiadással búcsúztatja 2016-ot a Fábry, A Bagi Nacsa Show és a Magyarország, szeretlek!
  • Januártól már csak 25 perces részekkel jelentkezik A szultána a TV2-n, és csak hétfőtől csütörtökig.
  • A rövidebb epizódok miatt újra előkelőbb időpontba (23:00) kerül a TV2-n a Bűnös Chicago, a Sherlock és Watson, valamint A törvény embere.
  • Január 2-án indul a TV2-n Az 50 milliós játszma 5. évada. Majka lesz a műsorvezető.
  • Január 4-én indul a Zsaruvér 1. évada a Dunán. Bővebben.
  • Január 4-én indul a A fehér királyné 1. évada a Dunán.
  • Január 5-én indul a TV2-n az NCIS: Los Angeles 7. évada.
  • Ahogy azt már megírtam, január 6-án indul a Halálos fegyver az RTL Klubon.
  • Nem tart téli szünetet a Duna TV legtöbb saját gyártású műsora, így az ünnepek után folytatódik a Ridikül, a Maradj, talpon!, az Önök kérték, a Fábry, A Bagi Nacsa Show és a Magyarország, szeretlek! is. A Kékfény se alszik téli álmot, de január 2-án még nem lesz belőle új adás, január 9-én viszont már újra ezzel a műsorral indul a Duna hétfő estéje.
  • Január 9-én indul a Dunán a Hawaii Five-0 3. évada.
  • Január 14-én indul A Dal új évada a Dunán és a Duna World-ön.
  • Várhatóan februárban indul a Csak színház és más semmi 2. évada a Dunán.

Ez volt tehát a Magyar tévés hírek rovat idei utolsó kiadása. A visszajelzések alapján úgy tűnik, hogy megtalálta a helyét a blogon. A januári sorozatpremierekkel (elég sok lesz) egy külön bejegyzésben jelentkezem majd a két ünnep között.

Reklámok
Kategória: hír | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

3 hozzászólás a(z) Magyar tévés hírek bejegyzéshez

  1. Flanker szerint:

    “December 29-én dupla epizóddal jelentkezik a Dunán a Munkaügyek. 2017-ben még tíz részt láthatunk belőle.”
    Nem úgy volt hogy az utolsó évad csak 12 részes lesz?

  2. Desmond Wallace szerint:

    Én is úgy emlékszem, hogy kevesebb részt mondtak, de úgy tűnik, hogy mégis 24 részes lesz. Jövő héten már a 13-14. rész lesz.

  3. Lengabor szerint:

    “Minél előbb szabadulni szeretnének tőlük?”
    Akkor napiban adnák, de a Zsaruvér csodálatos premierhíre után ez a kérdés csak költői lehet. Totál mindegy ezeknek, hogy mit adnak. Ha a kutya sem nézi (lásd: Tranzitidő és a kemény 10 ezer nézője az ingyenesen és szabadon fogható M5-ön!), az sem baj. Itt ez a “közszolgálat”. Egyébként nagyon Duna-centrikus lett ez a poszt, amit én nem tartok indokoltnak, viszont az is igaz, hogy ha te nem írnál róla, még annyi figyelmet sem kapna ez a kóceráj, mint most.

    Na ez A szultánás hír is akkora fiaskó, mint a ház. Egyszerűen nem értem a logikáját. Nem egy kimondottan sikeres sorozat, így arra hivatkozni, hogy túl hamar beérnék a törököket, szerintem nem túl eszes dolog. Én biztos kifuttatnám minél előbb, aztán keresnék a helyére mást, majd ha már a törökök eljutottak egy tisztességes epizódmennyiségig, akkor folytatnám én is a vetítést. De ez a felezgetés szánalmas. Tippre még jobban beteszi majd a kiskaput a nézettségének.

Vélemény, hozzászólás?

