Creed – Apollo fia

Hány bőrt lehet még lehúzni Rockyról? Ezúttal azonban nem ő, hanem Apollo fia állt a film középpontjában, de a Creed le se tagadhatná, hogy ez is egy Rocky-film. Persze nem is akarja, hiszen itt van Stallone is, aki újra Balboa bőrébe bújt, csak most mellékszereplőként alkotott maradandót.

creed-01

A film főszereplője Adonis Johnson, aki bizonyítani szeretné magának és a világnak is, hogy örökölte apja tehetségét, ezért pedig mindent megtesz, és még attól sem riad vissza, hogy Rocky segítségét kérje a felkészüléshez.

A Creed semmi újat nem mutat fel, de remekül játszik a jól ismert kottából. Ryan Coogler jó munkát végzett, és ugyanez mondható el a színészekről is. Különösen Sylvester Stallone alakítása érdemel elismerést, aki – nem véletlenül – nagyon érzi ezt a karaktert.

Nyilván nélküle nem is működne igazán a Creed, szóval Stallone mellékszereplőként is elvitte a vállán ezt a filmet. A történet végig érdekes, vérbeli Rocky-film, amely remek fináléval ér fel a csúcsra. Mondhatnám azt is, hogy élveztem minden percét, kifejezetten jó volt nézni, hiszen hatalmas szíve van. Értékelésem: 80%

Reklámok
Kategória: film
Címke: , ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

7 hozzászólás a(z) Creed – Apollo fia bejegyzéshez

  1. csiki1991 szerint:

    Hat most mar nem tudom eldonteni, hogy bennem van-e a hiba, vagy az a gond, hogy csak a Rocky 1-et lattam, ami utan csalodottan alltam fel a vege miatt…

    Megneztem a Creedet, de valahogy felejthetore sikerult sztem. Boxos temaban nekem a Southpaw jobban bejott 2016-bol… Az meg kulon durva, hogy szinkronnal kezdtem el nezni, de Gesztesi hangja annyira fura volt a megszokott Gati helyett, hogy a film felenel atvaltottam eredetire… 😀

  2. Skate szerint:

    Nekem kifejezetten tetszett a Creed. Jobban, mint az előző Rocky Balboa film. A Mélyütést meg hirtelen nem tudom, láttam vagy sem. A megnézendők listája szerint még nem, ha mégis, az már nálam eleven rossz pont egy filmnél.

  3. Edrick szerint:

    Szerintem is egy picit a felejthető kategóriába csúszik át, viszont az tény, hogy színészileg Stallone rohadtul megérdemelte volna érte az Oscart. Milyen szép kör lehetett volna, hogy ezzel kezdett anno, és ezzel is zár, csak most tényleg meg is kapja érte a díjat.
    A szinkron először nekem is iszonyatosan bántotta a fülemet, aztán csak megértettem néhány jelenetnél, hogy miért volt jó választás mégis Gesztesi, de mivel ez csak néhol érezhető (mondjuk ott nagyon), én is annál maradok, hogy természetesen ide Gáti Oszkár kellett volna. Végső soron jó próbálkozás, de maradni kellett volna a bevált receptnél.

    • Desmond Wallace szerint:

      Ha jól tudom, Gáti Oszkár visszavonult, és ezért nem ő szinkronizálta.
      Nagy kár érte, mert remek hangja van.

      • csiki1991 szerint:

        Igen, elvileg visszavonult, sot ha jul emlekszem, akkor a gyori temetoben dolgozik, mert hogy csendre es nyugalomra vagyott… 😀 Viszont azota mintha ismet szinkronizalt volna…

  4. Messor On Kryel szerint:

    Egy max 6/10 járna rá tőlem. Egyszer nézős mozi lett, de azért voltak benne jó jelenetek is.

Vélemény, hozzászólás?

