Warcraft: A kezdetek

Újabb számítógépes játék feldolgozás született idén, amely nem váltja meg a világot. A Warcraft név még számomra is ismerős, mert anno elég sokat játszottam a Warcraft 2-vel, szóval valami elképzelésem nekem is volt erről a fantasy világról.

warcraft-01

A történet annyiban merül ki, hogy egy dimenziókapun át az emberek világára szabadul egy seregnyi ork, akiknek csak egy céljuk van: elpusztítani az embereket. Persze a film során kiderül, hogy nem minden ennyire egyszerű, de meglepő fordulatokra nem kell számítani.

A Warcraft egy szórakoztató fantasy, ami sorra rángatja elő az ismerős kliséket, de a szokásos panelek felvonultatása során nem untatja a nézőt, ami azért nagy pozitívum. A karakterek felejthetőek, de akadnak azért itt egész jó jelenetek.

warcraft-02

Duncan Jones (Hold) rendezte a filmet, de ebből a sztoriból nem tudott maradandó filmet alkotni. Egyébként is elég alapozásszagú volt a cselekmény, de az Egyesült Államokban nem teljesített túl fényesen a Warcraft, szóval erősen kérdéses a folytatás. Nem bántam meg, hogy megnéztem, de az is biztos, hogy nem ez lesz a legnagyobb filmélményem 2016-ból. Könnyed kis kikapcsolódás, és semmi több. Értékelésem: 65%

Reklámok
Kategória: film
Címke: ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Egy hozzászólás a(z) 0ejegyzéshez

  1. csiki1991 szerint:

    En huztam halasztottam, valahogy nem akarodzott megnezni… 😀 De tegnap elkezdtem, ma befejeztem. Hatarozottan jobb volt, mint gondoltam, hogy lesz 😀 En anno a Warcraft 3 es a Frazon Throne kiegeszitovel “nottem fel”, bar angol tudas hijan es a majd 15 eves ido tavlatabol nem sokmindenre emlekszem… Annyi maradt meg, hogy baromi hangulatos atvezeto videok voltak 😀

    Osszessegeben viszont azt kell mondanom, hogy elveztem, en kegyesen 7/10-et adok neki, es ahogy hallottam, meg van az eselye, hogy a kinai piac kihuzza a katyubol a filmet, es elkeszulhessen a folytatas, amit lehet mar en is moziban fogok meglesni…

Vélemény, hozzászólás?

