Olvasási terv 2017

2016-ban öt könyvet (Abaddon kapuja, Cibola meghódítása, Mire a fák megnőnek, A Mennydörgés kapuja, Piszkos Fred közbelép) sikerült elolvasnom, szóval nagyjából 2017-ben is az előző évi lista lebeg majd a szemem előtt. Természetesen vannak rajta új címek is, a következő hónapokban pedig majd elválik, hogy éppen melyikhez lesz kedvem. Ha hat könyvet sikerül ezek közül elolvasnom, akkor annak már örülni fogok.

Annyi már bizonyos, hogy az első idei olvasmányom A Holló háborúja lesz, de a folytatás már képlékenyebb.

  • Bán Mór: Hunyadi – A Holló háborúja
  • James S. A. Corey: Nemezis játékai
  • Bán Mór: Hunyadi – A félhold tündöklése
  • Illyés Gyula: Puszták népe
  • Michel Houellebecq: Behódolás
  • Benkő László: Szent László – A lázadás parazsán
  • Jókai Mór: Kárpáthy Zoltán
  • Dragomán György: A fehér király
  • Philip K. Dick: Az ember a fellegvárban
  • Stephen King: A ragyogás
  • Rideg Sándor: Indul a bakterház
  • Bán Mór: Isten katonái
  • Stephen King: A Setét Torony 1
  • Ottlik Géza: Iskola a határon
  • Szabó Dezső: Elsodort falu
  • Dan Simmons: Hyperion
  • Elmore Leonard: Dinamit
  • Tormai Cécile: Bujdosó könyv
  • Christian Jacq: Ramszesz – A fény fia
  • Robert Jordan – Brandon Sanderson: Gyülekező fellegek
  • Neil Gaiman: Csillagpor
  • Neil Gaiman: Amerikai istenek
  • Hanczár János: Óperencia
  • Márai Sándor: Egy polgár vallomásai
  • Mark Lawrence: Tövisek királya
  • Agatha Christie: Halál a Níluson
  • Ősi János: A Lovagkirály keresztje
  • Szabó Magda: Abigél
  • Fehér Béla: Fültől fülig
  • Urbánszki László: Vérszagra Gyűl
  • Csikász Lajos: Ezüst sávok, arany liliomok
Reklámok
Kategória: könyv
Címke:
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

5 hozzászólás a(z) Olvasási terv 2017 bejegyzéshez

  1. Flanker szerint:

    Stephen King: A ragyogás, és a Gaiman könyvek, ezekkel kezd

  2. Messor On Kryel szerint:

    Nekem egyenlőre az idei év indul jól könyvek terén, már a harmadik regényt olvasom a hétből, amit az ünnepek után vettem. 🙂

  3. stargatelost szerint:

    Idén Dan Wells: Nem vagyok sorozatgyilkos trilógiája lesz az első könyvem, az első részt már ki is végeztem, aztán meg is néztem a belőle készült filmet 🙂 elégedett voltam mindkettővel 😀
    Aztán karácsonyra még megvettem Blake Crouch: Sötét Anyag című könyvét, Neil Gaiman Köztesvilágát (ha jól olvastam junkien, mindkettőből sorozatot fejlesztenek. Vagy előbbiből lehet film lesz, nem is tudom már) és Ana Ahlborn: Vértestvérek című művét.

    Tavaly elolvastam Gaiman Amerikai Isteneit, de egyáltalán nem voltam lenyűgözve, talán túl nagy volt a hype, de engem nem szippantott be. Mindenesetre a sorozatra nagyon kíváncsi vagyok, mert rengeteg a potenciál az itt felvázolt világban.
    Ami viszont nagyon bejött, az Nick Cutter: A Falka című könyve. Ezt, mint fellow horrorrajongónak mondom Desmond, hogy must read! Undorítóan zseniális könyv, a legjobb, amit az elmúlt években olvastam.

  4. Veronique Sparks szerint:

    Christian Jacq könyvei jók. Az Abigél meg egy klasszikus kötelező olvasni. A saját olvasási listámat még mindíg nem szüntettem meg, Mert mindíg nő-nő-nő-jelenleg épp stagnál fogyasztásilag(két éve ugyanazt a sorozatot olvasom, annyira nem volt rá időm tavaly.)

Vélemény, hozzászólás?

