Magyar tévés hírek

  • Jövő héttől hétfőnként és péntekenként is lesz egy-egy új rész a Gyilkos elmékből az RTL Klubon.
  • Februártól már csütörtökönként se lesz főműsoridőben sorozat a TV2-n, mivel éjfélre száműzik az NCIS: Los Angelest. Bővebben.
  • Február 2-án már tényleg elindul a TV2-n az 1/1 Azurák Csabával. Az időpont (23 óra után) viszont nem túl előkelő.
  • Február 2-tól (A mi kis falunk után) pótolja az RTL Klub a kimaradt Cobra 11 epizódokat.
  • Február 4-én mutatja be az M5 a Zrínyi és a vadkan – Egy nemzeti tragédia kirakós játéka című ismeretterjesztő filmet. Előzetes.
  • Február 5-én indul a TV2 Mesedélután. Bővebben.
  • Február 5-én finálézik a Sztárban sztár +1 kicsi a SuperTV2-n.
  • Február 6-án indul A gyanú árnyékában 2. évada az RTLII-n.
  • Február 9-én finálézik a Kapcsolat a Cool-on.
  • Mivel múlt szombaton elmaradt A Dal, ezért az elődöntőket két nap alatt zavarja le a Duna, ami azt jelenti, hogy február 10-én (pénteken) lesz az első, majd 11-én a második elődöntő, a finálé pedig február 18-án.
  • Tóth János március 8-án kezdi meg a Dunán a Munkaügyek utáni életét. (Jönnek tehát szépen sorban a 2017-es magyar sorozatok.)
  • Tavasszal a TV2-n tér vissza Jakupcsek Gabriella. Bővebben.
  • Áprilisban indul a Virtuózok 3. évada a Dunán.
  • Ősszel visszatér az RTL Klubra a Survivor, amelynek a műsorvezetője Istenes Bence lesz.
Reklámok
Kategória: hír | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

