Nina Dobrev visszatér a fináléra

Nina Dobrev már egy ideje búcsút intett a Vámpírnaplóknak, de a sorozatzáróra (március 10.) azért visszatér, ami annyira talán nem is meglepő. Én is már elég régen kaszáltam a sorozatot, mivel már csak árnyéka volt egykori (első három évad) önmagának. A búcsúra azért majd én is visszatérek.

nina-dobrev-at-instyle-and-warner-bros-golden-globes-party-in-beverly-hills_01

Reklámok
Kategória: hír
Címke: ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Egy hozzászólás a(z) 0ejegyzéshez

  1. kissur szerint:

    Már vártam, hogy mikor írsz neki egy külön posztot. Amikor megláttam a hírt, egyből rád gondoltam, hogy te örülni fogsz neki. 😀

Vélemény, hozzászólás?

