Sorozatokról röviden

Még csak február eleje van, de már gondban vagyok a sorozataimmal, filmet pedig már nem is néztem olyan három hete, nem is nagyon olvashattatok mostanában tőlem kritikát, így most röviden összefoglalnám, hogy hogyan is állok a sorozataimmal.

high-castle-2x03

Timeless: Két 2017-es részt néztem eddig belőle, és azok hozták a korábbi szintet. Továbbra is kellemes szórakozásnak érzem ezt a sorozatot.

The Flash: Még nem láttam az idei részeket, és egyelőre valahogy nem is nagyon hoz lázba a sorozat.

The Expanse: Még nem láttam a dupla évadnyitót, de a hétvégén igyekszem megtekinteni.

The 100: Megvolt az évadnyitó, hamarosan jön majd róla az írás a sorozatjunkie-ra.

The Big Bang Theory: A friss részt még nem láttam, de továbbra is jobbnak tartom ezt az évadot, mint az előzőeket.

A mi kis falunk: Remek volt a kezdés, a véleményemet már olvashattátok, az epizódot pedig már kétszer láttam.

Taboo: Még csak a pilot volt meg, de nem estem tőle hanyatt, így egyelőre nem folytattam. Tom Hardy ugyan meggyőző, de a sztori olyan ködös volt, mint Anglia.

Lethal Weapon: A múlt heti részt még nem láttam, de a hétvégén igyekszem pótolni.

Az ördögűző: Szinkronosan nézem, a pilot után nagyon lelkes voltam, de a 3. rész után már nem annyira, így egyelőre megakadtam ezzel az ördögűzéssel.

Family Guy: Szinkronnal belevágtam a 14. évadba. A kis pszichopata gyereket (Stewie) nagyon bírom, de az apja hihetetlenül idegesítő idióta. Még csak két részt láttam, de majd kiderül, hogy meddig jutok vele.

Már véget ért a Frequency 1. évada, de a 2017-es részeket még nem láttam belőle, a Shooterrel is elakadtam a 6. rész után. A The Man in the High Castle 2. évadát viszont szépen lassan nézem, és a 2×03 annyira jó rész volt (9/10), hogy azt öröm volt nézni. (Nem szeretem az egyben kiadott évadokat.)

Jövő héten pedig jön még a 24: Legacy is, hogy még több néznivaló legyen. Igen nagy már a túlkínálat a sorozatok világában, és az a “baj”, hogy többnyire mind megütnek egy olyan szintet, hogy nincs kedve az embernek félredobni őket.

Kategória: sorozat | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

9 hozzászólás a(z) Sorozatokról röviden bejegyzéshez

  1. Flanker szerint:

    ” de az apja hihetetlenül idegesítő idióta”
    De hát ez a karaktere az 1×01 óta, és ez nem fog változni 😉 Ahogy a többi karakter se.

  2. Skate szerint:

    The Big Bang Theory: szinkronosan várom az évadot, mivel tavaly évadnyitó után leragadtam.

    Family Guy: én is Brain és Stewie párosát bírom a legjobban a sorozatból. Peter ökörségeit is megszoktam (régebbi évadokba viccesebb volt), azért az utóbbi évekbe voltak olyan poénjai, amiket már egyáltalán nem éreztem viccesnek. Nagyon nincs időd rá, random pár régebbi epizódot is megnézhetsz belőle nyugodtan.

    Law & Order: SVU: évad idei részeit ,még nem láttam, viszont hamarosan pótolnom kell azokat, mivel a hónapban jön a 400. epizód és arról írni is szeretnék valamit.

    Gotham: az eddig leadott idei részeket megnézem, viszont nem hiszem visszatérek a sorozathoz, mivel évadnyitónál már kaszáltam.

    Bates Motel: le kell darálnom a 4. évadot, mivel az utolsó etap előzetese meggyőzött érdemes visszatérni.

  3. Asd szerint:

    Taboot mindenkeppen folytasd, reszrol reszre egyre jobb szerintem.

    • Messor On Kryel szerint:

      Én úgy mondanám, hogy részről részre egyre több dolgot tár fel a néző előtt. Ez bizony a javára válik amit a kiváló színészi játék is erősít. Végre nem az a tipikus első részben felvázolunk mindent aztán lehet epizodálni az egészet. Épül és mélyül a történet, a hangulata pedig mederbe tereli az utcákról összefolyó csatornák vizét.

      Ha pontoznom kéne az eddigi részek alapján én megadom neki a 9/10-et.

  4. kissur szerint:

    Supernaturalt elkaszáltad? Mondjuk elég hullámzó az idei színvonal, és nem a jobbik értelemben. A 10.rész legalább nézhető volt számomra.

Vélemény, hozzászólás?

