Magyar tévés hírek

  • Gundel Takács Gábor felmondott a köztévénél. Február közepéig még forgatja a Maradj talpon!-t, majd új műsorvezetőt állít a helyére az MTVA.
  • Február 14-én indul a Keresem a családom! 3. évada az RTL Klubon, így a Castle ismét pihenőre vonul.
  • Február 14-én indul a Humor+-on az Amerikai fater 9. évada.
  • Február 16-án kerül képernyőre a Fábry 100. adása. Ajánló.
  • Február 19-én mutatja be a Duna World a Magyarország első világháborúja – A nagy háború című dokumentumfilmet.
  • Február 19-én lesz a Hurok tévépremiere az HBO-n.
  • Február 21-én indul a Viasat6-on a 24: Újratöltve.
  • A Papás-Babás 2. évada is jön a Petőfi TV-re. Szombaton és vasárnap dupla részekkel lesz műsoron a sorozat.
  • Február 24-én indul a Dunán a Csak színház és más semmi 2. évada (ezt már tudjuk), szombat esténként (20 órától) a Duna World ismétli a friss epizódokat.
  • Idén is a Duna TV közvetíti az Oscar-gálát.
  • Egy nappal később, március 9-én indul a Dunán Tóth János új élete. 52 rész már biztosan lesz a Munkaügyek spinoffjából. Kezdés 20:30-kor, tehát a Fábry és A Bagi Nacsa Show félórával később indul. Ajánló.
  • Február 27-én indul a tavasz a TV2-n. Sok újdonságra lehet számítani. Hamarosan bővebben is írni fogok róluk.
Reklámok
Kategória: hír | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Egy hozzászólás a(z) 0ejegyzéshez

  1. Lengabor szerint:

    “Február 14-én indul a Humor+-on az Amerikai fater 9. évada.”
    Na ugye. Ez is azt bizonyítja, amit olyan sokszor írtam már. Le a heti vetítéssel! Ha normális hosszúságú sorozatot vesznek, nem 8-10 részes akármikkel akarják kiszúrni az ember szemét, amivel tényleg nem lehet tervezni, akkor bőven megvalósítható az, hogy minden hétköznap (vagy ami még jobb: minden nap) legyen új rész. Ezzel egy csatorna rendszert tud kialakítani és magához tudja csábítani a nézőket. Én azt megfigyeltem magamon, hogy amit csak heti egyszer adnak, azt nagyon könnyen elfejtem, aztán sok-sok hónappal később esetleg egyben ledarálom, már ha egyáltalán még érdekel. Viszont ha valami naponta az életem részévé válik, akkor igyekszem nem kihagyni. Mostanában Az 50 milliós játszma ilyen, pedig korábban nem szerettem, de az élő műsor és Majka személyisége eladta nekem.

    “Szombaton és vasárnap dupla részekkel lesz műsoron a sorozat.”
    Ezt sem így csinálnám. Tegyük fel, hogy megvették a sorozat eddigi öt évadát. Az 89 részt jelent. Egyértelmű, hogy a napi vetítés lenne a legjobb. Persze ha csak két évadot (26 részt) vettek, akkor érthető, de akkor meg bekaphatják, mert belekezdenek úgy egy sorozatba, hogy nem jutnak el a végéig. Pedig itt pont az epizódszám bizonyítja, hogy nem egy sikertelen sorozatról van szó. Ráadásul a “fiatalos” Petőfi TV-n, amit senki sem néz, még a nézettség sem számít.

    Már várom, hogy bővebben is írj a TV2 Csoport újdonságairól.

Vélemény, hozzászólás?

