Epizódcunami

Ezen a héten eddig alig néztem valamit, aminek egyértelműen a fáradtság az oka, szóval annyi epizód vár már rám, hogy muszáj felállítanom valami sorrendet, hogy melyikkel is kezdjem.

Vár rám a The Expanse 2×06, a The 100 4×05, a TBBT 10×17 és a Timeless 1×16. Talán ezeket kéne először pótolnom, hiszen csak egy-egy részről van szó. A következő sorozatokkal viszont már nagyobb az elmaradásom:

Shooter: Az 1×06 után akadtam el.
Frequency: Az 1×10 után akadtam el.
The Man in the High Castle: A 2×04 után akadtam el.
Az ördögűző: Az 1×05 után akadtam el.
The Flash: A 3×11 után akadtam el.
Taboo: Az 1×05 után akadtam el.
24: Legacy: Az 1×02 után akadtam el.
Légió: Az 1×02 után akadtam el.

A többséggel nyilván nem fogok felzárkózni a következő napokban, mert napközben inkább élvezem a tavaszt, de esténként majd igyekszem csökkenteni a nézendő epizódjaim számát. Javaslatokat elfogadok.

Reklámok
Kategória: sorozat
Címke:
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

8 hozzászólás a(z) Epizódcunami bejegyzéshez

  1. mrtranlehuy szerint:

    Élvezd a tavaszt és nézd őket tableten :))

    • Flanker szerint:

      jézusom 😀

      • Skate szerint:

        Manapság már okostelefonon se okoz ez problémát. Így akár tömegközlekedésen is lehet sorozatot nézni, csak el ne felejts menet közben leszállni. 😉

      • Flanker szerint:

        A tavasz-szal szerintem arra utalt hogy szabadtéren 🙂
        Vagy egy 32″ monitorom és egy 55″ tévém, eszembe sincs sorozatot nézni, szarok hozzá a körülmények. Ha tömegközlekedés, akkor zenehallgatás és telefonon játszás részemről.

  2. Flanker szerint:

    Shooter: kicsit felpörög azért majd az utolsó részekre. Én befejezném a helyedben.
    Taboo: Azok után amit olvastam, ezt is befejezném, szépen kavarodik a málnaszörp. Ha tetszett az 5 rész, tetszeni fog a folytatás is.
    24 Legacy: Épp most fejeztem be a 4. részt. Nem mondom hogy úristen de megleptek, minden folyik egyelőre a maga útján. Az jó is, kicsit rossz is, de én még kitartok

  3. Edrick szerint:

    A Flash-t teljesen meg tudom érteni, én is ugyanott akadtam el. 😦 Eljutottam arra a pontra, hogy már megszokásból se tudom nézni. Nem haragszom rá, nem utálom, csak valamiért totál közömbös lett számomra az egész.

  4. Desmond Wallace szerint:

    Leginkább a kevés szabadidő miatt halmozódtak fel az epizódok.
    Pillanatnyilag a The Expanse, A mi kis falunk és a Lethal Weapon élvez elsőbbséget.

  5. kissur szerint:

    A 24 Legacyban semmi meglepő nincs. Ugyanaz, mint az eredeti sorozat. Még a csavarok is ugyanazok. Én minden héten írok a részekről. A Flashsel most hozom fel magam, arról még nem tudok nyilatkozni.

Vélemény, hozzászólás?

