Vasárnapi magyar tévés hírek

  • Március 10-én vezeti utoljára a Maradj talpon!-t Gundel Takács Gábor, akinek Héder Barna lesz az utódja. Ő március 13-től vezeti a Duna népszerű kvízműsorát, de már a jövő pénteki műsorban bemutatkozik a nézőknek az új játékmester.
  • Március 12-én indul az ATV-n az Aradivarga Show, amelyben a népszerű humoristapáros, Aradi Tibor és Varga Ferenc József szórakoztatja majd a nézőket. Ebben a videóban mesélnek arról, hogy mire is számíthatunk tőlük.
  • Március 12-én indul az ATV-n a Heti Napló Sváby Andrással.
  • Március 13-án indul a Holnap tali! a Petőfi TV-n.
  • Március 13-án indul a Viasat3-on a Stíluspárbaj Lakatos Márkkal, ami napi műsor lesz.
  • Március 13-tól már főműsoridőben (19:35) lesz látható az M5-ön az Ön is tudja? című telefonos játék.
  • Március 21-én indul az Időutazók (Timeless) a Viasat3-on.
  • Március 22-én indul a Flash – A Villám 3. évada a Viasat3-on.
  • Március 22-én indul a Készhelyzet 2. évada a Comedy Centralon.
  • Március 23-án finálézik A mi kis falunk az RTL Klubon.
  • Április 7-én indul a Virtuózok 3. évada a Dunán.
  • A Duna TV berendelte a 3. évadot a Csak színház és más semmiből.
Kategória: hír | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Egy hozzászólás a(z) 0ejegyzéshez

  1. Flanker szerint:

    A Aradivarga Show miatt megnéztem hogy van-e ATV-m, számomra kötelező 🙂

Vélemény, hozzászólás?

