Folytatni kéne?

Sok sorozattal próbálok szinten lenni, de mindig akadnak olyanok, amelyekből végül felhalmozódik jó pár epizód, esetleg évad. Most is van bőven néznivalóm, de akad itt pár olyan egykori kedvencem is, amelyet lehet, hogy illene folytatnom. Ezekkel kapcsolatban kérném most a segítségeteket.

A következő sorozatokból halmoztam fel tetemesebb mennyiségű epizódot. Most csak olyan alkotásokat szedtem össze, amelyből legalább egy félévados elmaradásom van.

Black Sails: Sose volt igazán nagy kedvencem, de helyenként elég érdekes volt a történet. A 2×05 szivárványos fordulatánál viszont jegeltem a sorozatot. Nagyon nem jött be az a húzás.

Fringe: Az utolsó évad elején küldtem pihenőre a sorozatot. Azt hiszem, hogy pár részt láttam, de nem igazán hozott lázba a dolog.

Sons of Anarchy: Itt is az utolsó évad elején döntöttem úgy, hogy majd valamikor folytatom.

Bates Motel: A 4×01 nem igazán tetszett, így pihenőre küldtem Normant, de aztán sok jót olvastam a folytatásról.

Supernatural: A 12×01 után erősen hanyagoltam a sorozatot. Nem tudom, hogy milyen az évad. Valamilyen szinten hiányzik az Odaát, de már elegem volt a közepesen unalmas részekből.

Az élet csajos oldala: Nyáron kezdtem darálni az első évadot, de csak a feléig jutottam. Nem rossz, de annyira nem is éreztem kiemelkedőnek.

Les Revenants: A 2×01 nem győzött meg arról, hogy rögtön néznem kell a folytatást.

Mr. Robot: Csak az első két részt láttam, de ennyi alapján nem igazán az én világom ez a sorozat.

Szerintetek melyikkel lenne érdemes még egy próbát tennem?

Reklámok
Kategória: sorozat
Címke:
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

4 hozzászólás a(z) Folytatni kéne? bejegyzéshez

  1. Flanker szerint:

    Sons of Anarchy
    A Fringe-ben pedig sorstársak vagyunk ,de tuti be fogom fejezni valamikor, talán, egyszer 😀

  2. stargatelost szerint:

    Black Sails. Az idei évad olyan szinten üt, hogy ihaj.

  3. csiki1991 szerint:

    Fringe, Bates motel, Mr. robot – Elsot ennyivel a vege elott nem hagynam felbe, meg akkor se, ha az 1-3 evadnak sztem a nyomaba se er…
    Bates motel beteg, erdemes 🙂
    Mr. Robottal en az elso evad vegen akadtam el, pedig most mar nezhetnem szinkronnal is 😀

    2 Broke Girls – addig menekulj, amig lehet… Mai napig nem tudom miert nezem meg mindig, es nem, Kate Dennings mellei, barmennyire is azok miatt kezdtem el, mar nem eleg indok… 😀

    SoA-t meg en is le akarom valamikor daralni, mert rosszat meg nem hallottam rola…

  4. Skate szerint:

    Black Sails: Engemet már a 2. évad nyitánya nem győzött meg, folytatnom kellene a sorozatot, így el is felejtődött, egyáltalán létezik.
    Fringe: Végignéztem, lezárás elég kerek.
    Sons of Anarchy: Utolsó évad nem a legjobban sikerült, azért egyszer meg lehet nézni.
    Bates Motel: Negyedik évadot egyáltalán nem éreztem kiemelkedőbbnek az előzőekhez képest. Nekem a legnagyobb bajom a sorozattal, túl finomított az alapanyaghoz képest. Működik a dráma, mégsem okoz olyan elemi katarzist, mint elvárnánk tőle.
    Supernatural: Az évad első fele inkább a heti szörnyvadászat miatt lehet érdekes. Nagyon jelentős főszálat ne várjunk tőle. Idén csak egy epizódot láttam belőle. Talán jobban koncentrálnak az átívelésre, ezt nem tudom megmondani.
    Az élet csajos oldala: Én a pilot végéig bírtam. Nem vált be nálam.
    Les Revenants: Nem lett olyan meghatározó, mint az első évad, azért annyira rossznak se mondanám.
    Mr. Robot: Az első évad maximálisan bejött. A másodikból eddig az évadnyitót láttam mindössze.

Vélemény, hozzászólás?

