Sportolni kéne

Így április végén kénytelen vagyok megállapítani, hogy eléggé hitvány az erőnlétem. Ez van. Lesz min dolgoznom a következő hónapokban. Hiába voltam már párszor futni és biciklizni, egyik se megy igazán. Lehet, hogy ez némileg a sok munkának is köszönhető, mivel többnyire agyilag már a hét elején lefáradok.

Ennek ellenére fölösleges kifogásokat keresnem. A tény az, hogy kritikán aluli a formám, és ennek nagyon nem örülök. Ma is voltam futni, de ezt inkább szerencsétlenkedésnek nevezném, mint futásnak. Nagyon örülnék neki, ha a következő hetekben sikerülne többet mozognom, amihez kérném a kedves időjárás támogatását is, na meg valahonnan motivációt kellene gyűjtenem, mert az most nem nagyon van. Se a sporthoz, se semmihez. Lehet, hogy először a lelkemet kéne rendbe rakni?

Nem tudom, hogy a kedves olvasóim hogyan állnak jelenleg a sportolással, de most lehet vallani. Én keserű arccal nézem a hétvégére várható időjárást (már megint elromlik az idő), mivel akkor lenne időm valami komolyabb mozgásra, de így…

Az valahol gáz, hogy eddig nem volt egy rendes biciklitúrám. Még egy 40 kilométeres túrát se tudtam eddig beiktatni, futásból pedig 3 km-nél nagyobb távot nem teljesítettem, ami egyszerűen nevetséges. Biciklizésnél rendesen megviselnek az emelkedők, pedig tavaly nyáron eléggé penge formában voltam. Túl hosszú volt a tél?

A további nyavalygás helyett inkább ajánlom egykori önmagamat. Négy éve írtam már egy kis összefoglalót, amelyet talán most nekem is hasznos lesz elolvasnom. A lényeg: sportolni kell!

Kategória: sport | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

8 hozzászólás a(z) Sportolni kéne bejegyzéshez

  1. Messor On Kryel szerint:

    Ma végre lement egy közel 10 km-es futás, de még így is messze vagyok a tavalyi távoktól. A cél hosszú, mert jövőre szeretném megpróbálni a Téli Mátra túrán az M-es távot (25,2 km) végigfutni. Ha 3 óra alá be tudok menni azon a távon az már jó lesz. 🙂

  2. mrtranlehuy szerint:

    En mutet miatt meg nem bringazhatok. De jo lenne sorozatok mellett mozogni is.

    • mici szerint:

      Nordic walking? (Nem szeretnék távgyógyászt játszani, sem javasolgatni, de a NW-ban elég jól megválasztható a terhelés, egészen a rehabilitációs sétától az intervall edzésig.)
      Gyors felépülést és jó egészséget kívánok Neked!

  3. csiki1991 szerint:

    Az a baj, hogy nekem is ideje lenne valamit kezdenem magammal, mert a mult heten atleptem egy sulyhatart, amit mar en se erzek jonak, de valahogy motivaciom az nem igazan van tenni ellene… 😦

    • Flanker szerint:

      Legyen az a motiváció hogy ha elhanyagolod akkor úgy jársz mint én. Diploma osztómon 75 kg voltam, most 130, mert egy lusta motiválatlan disznó vagyok. Ne legyél ilyen 😉

      • Desmond Wallace szerint:

        Még nem késő búcsút inteni a lustaságnak. 🙂

      • Messor On Kryel szerint:

        Kell találni egy mozgásformát, amit szívesen csinál az ember. Főként ha talál hozzá partnert is. A többi puszta matek. Bevitt kalória < Elégetett kalória. 🙂 Nálam bevált, én 16kg-ot fogytam 5 hónap alatt és NEM éheztem sosem. Azóta is tartom a súlyom pedig jóval kevesebbet sportolok.

Vélemény, hozzászólás?

