Magyar tévés hírek

  • Május 15-én indul az 1 perc és nyersz! új évada az RTL Klubon.
  • Május 18-án folytatódik a Story4-en Kadarkai Endre portréműsora, az Arckép. Korábban az Echo TV-n volt látható ez a műsor, de ott nemrég felmondtak a műsorvezetőnek.
  • Május 21-én indul a Story4-en Kadarkai Endre új műsora, a Nemadomfel, amely olyan embereket mutat be, akiknek sikerült egy komoly megrázkódtatás után talpra állniuk.
  • Május 22-én indul a TV2-n a Bumm! új évada.
  • Május 25-én finálézik az RTL Klubon a Halálos fegyver 1. évada. Kritika.
  • Május 25-én finálézik a Viasat3-on az Exek az édenben.
  • Május 29-én folytatódik a Viasat3-on a Lucifer 2. évada.
  • Május 30-án folytatódik a FOX-on az Empire 3. évada.
  • Tévépremier: Június 4-én mutatja be az HBO A martfűi rémet. (Jöhetne már DVD-n is!)
  • Már forog a TV2 új szuperprodukciója, az Ázsia Expressz, amelyről Ördög Nóra rendszeresen posztol.
  • Azt már lehetett tudni egy ideje, hogy a TV2-n is lesz heti magyar sorozat, most pedig kiderült, hogy a Korhatáros szerelemre csapott le a csatorna. 13 részes lesz az 1. évad, zen kívül annyi biztos, hogy Kovács Patrícia, Dobó Kata és Kamarás Iván ott lesz a főszereplők között. A történet arról szól majd, hogy egy 39 éves anya összejön egy 24 éves pasival. Ajánló.
Kategória: hír | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

