Kósza gondolatok

Új rovat? Még nem tudom, de úgy gondoltam, hogy néhány gondolatomat, aminek semmi köze nincs a filmekhez és a sorozatokhoz, így össze-vissza osztanám meg veletek. Lehet, hogy némelyik megérne egy külön bejegyzést is, de a kifejtésükre most nincs lehetőségem.

A macskáknak van a legjobb dolguk a világon. Egész nap csak heverésznek.

Magyarország egy kutyabuzi ország. Ezzel csak annyi bajom van, hogy sokan felelőtlenül tartanak otthon kutyát, és sok eb szabadon kószál a településeken, ami olykor komoly problémát is okozhat a járókelőknek.

A HELL Energy sikeressége abból is leszűrhető, hogy az útszélén egyre több az elhajigált helles doboz. Lehet, hogy élénkítő hatása van, de a fogyasztók egy részének nem kölcsönöz intelligenciát. Persze más dobozos üdítőt/energiaitalt/sört is írhattam volna, de feltűnő, hogy HELL-ből milyen sok van az árokparton.

Sokan nyavalyognak Magyarországgal kapcsolatban. Ez se jó, az se jó, ebben is rosszabbak vagyunk, mint… Természetesen sok probléma van az országban, ezt nem vitatom, de én mindig is örültem annak, hogy magyarnak születtem. Ez valószínűleg mindig így is fog maradni.

Az utóbbi hetekben igyekszem egyre rendszeresebben futni és biciklizni. A távok egyelőre nem nagyok, de lassacskán haladok a cél felé.

Nagyon idegesít, amikor azt tapasztalom, hogy sokan nem tudják, hogy mi különbség van az ideadta és az odaadta között. Konkrétan arra gondolok, hogy következetesen az utóbbit használják az előbbi helyett.

Magyarország Közép-Európában található. Újságcikkekben, hírdásokban rendszeresen használják a Kelet-Európát a Közép-Európa helyett, de ha magyar emberek se használják helyesen, akkor hogy várjuk el a tőlünk nyugatra élőktől? Földrajzilag Németország és Magyarország is Közép-Európában található.

Reklámok
Kategória: egyebek
Címke:
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

4 hozzászólás a(z) Kósza gondolatok bejegyzéshez

  1. mrtranlehuy szerint:

    En sem macska sem kutya parti sem vagyok egyiket sem tartanek de masoknal játszok veluk. Nalunk az egyik utcaban mindig latok havi szinten egyet elgazolva inkabb macskakat.

    Hat menjenek a pokolba a szemetelok. Foleg ha szoszerint 2 meterre ott a szemetes enbyi lusta dogott nem csoda hogy tulsulyos ha erre sem veszi a faradtsagot.

    Nem vagyok magyar csak allapolgarsagot fogom megszerezni. De en szeretek itt elni. Nagy reszt kedvesek az emberek. :))

    Bringazas nekem egeszsegugyi okokbol abba mardt egy kis idore.

    Ideadta odadta van itt nyelvesz?

    • Desmond Wallace szerint:

      Mindkettő helyes, ha jól használják.
      Például: Ideadta (nekem) a könyvet. Odaadtam (neki) a könyvet.
      Nem vagyok nyelvész, de idegesít, ha például a tévében ezt rosszul használják. A csak színház és más semmiben hallottam legalább két ilyen rossz példát.

      Más. Mióta élsz itt? Jól emlékszem, hogy Vietnamból jöttél?

  2. Flanker szerint:

    1. Azért a kan macskáknak szaporodási időszakban kemény napjai vannak 😉 a nőstények meg dugnak mindenkivel. Ja és szex 3-4 havonta van pár napig, közte semmi.

    2. Nálunk szerencsére nagyon kevés van, de már egy is sok.

    3. Gondlom ehhez erősen hozzájárulhat hogy a HELL gyár ott van a közeledben. Nem lepődnék meg ha olcsón szórnának ki a dolgozóknak/helyi boltoknak csomagoláshibás, stb.verziókat. Plusz a “chips” adónak hála csökkent az ára.

    4. Én is büszke vagyok rá hogy magyar vagyok, és örülök neki
    De ezzel nincs összefüggésben hogy én is bizony “nyavajgok”, mert sokkal jobb lehetne, pont a körülöttünk példája mutatja.

    5. Tök jó, már jobban állsz mint én a terveimmel 😀

    6. Engem nem idegesít, ez nyilván egyéni preferencia. Az angolból tükörfordított szar szinkron, magyartalan béna FB képek, na az felbasz 😀

    7. Én valahol azt olvastam hogy a Közép-Európa az lengyel történészek néhány évtizedes találmánya 🙂 Engem nem zavar, mert mindkettő indokolt, és jó elnevezés szerintem

Vélemény, hozzászólás?

